آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT راه‌اندازی موتور جست‌وجوی حلال برای مسلمانان – موتور جست‌وجوی ImHalal.com

راه‌اندازی موتور جست‌وجوی حلال برای مسلمانا

راه‌اندازی موتور جست‌وجوی حلال برای مسلمانان . موتور جست‌وجوی ImHalal.com تنها نتایجی را عرضه می‌كند كه به‌عنوان حلال و مطمئن برای كاربران مسلمان مشخص شده‌اند. به گفته بنیانگذار ImHalal.com، ایده این موتور جست‌وجو پس از ابراز نارضایتی دوستانش از نمایش محتوای غیراخلاقی توسط موتورهای جست‌وجوی معروفی مانند یاهو و گوگل به ذهنش خطور كرده است.

بر اساس این گزارش رضا سرده‌ها در ادامه افزوده است: Imhalal یك سایت سانسوری نیست و ما می‌خواهیم مردم بتوانند جست‌وجوی آنلاینشان را ادامه دهند.
برای این سایت از سیستم دو لایه‌ای استفاده می‌شود. ابتدا این موتور جست‌وجو تمامی محتوا را بررسی می‌كنند و وب سایت‌های حاوی مطالب غیراخلاقی فیلتر می‌شوند اما برخی از سایت‌های حاوی محتوای نامناسب با شوونات اسلامی همچنان ممكن است نمایش داده شوند كه در لایه دوم حذف خواهند شد.
سرده‌ها امیدوار است وب‌سایتش به صفحه خانگی تمامی خانواده‌های مسلمان تبدیل شود و با این كه این سایت از اول ماه سپتامیر شروع به فعالیت می‌كند وی از هم‌اكنون به‌دنبال توسعه آن و افزودن ویجت‌هایی مانند زمان نماز و مشاهده آیاتی از قرآن است.
بر اساس گزارش تلگراف، در حالی كه اینترنت از نظر محبوبیت در جهان اسلام رشد كرده بسیاری از مسلمانان به دلیل نگرانی‌های مذهبی از موتورهای جست‌وجو استفاده نمی‌كنند.

ImHalal.com, موتورهای جست‌وجو, موتور جست‌وجوی حلال

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما