آغازه لیست کتابها کتابهای ICDL دانلود کتاب خودآموز تصویری Excel 2010 به زبان فارسی

دانلود کتاب خودآموز تصویری Excel 2010 به زبان فارسی

کتاب آموزشی Excel 2010  به زبان فارسی تلاشی دیگر از گروه فنی مهندسی سایت آغازه میباشد که تقدیم کاربران عزیز میشود این کتاب نتیجه تلاش گروه کارا آموزش بوده که از سایت آغازه منتشر میشود.Excel، نرم افزار پرکاربردی در مجموعه Microsoft Office می باشد و Excel2010 دارای امکانات جدیدی می باشد. با استفاده از دستورالعمل های مرحله به مرحله و تصاویر تمام رنگی این کتاب ، یادگیری انجام کارهای موجود در Excelبرای شما راحت خواهد شد.قالب تصویری کتاب به شما کمک می کند با امکانات جدید Excelمانند برنامه های کاربردی وب و واسط گرافیکی اصلاح شده آن بهتر آشنا شوید.Excel2010 دارای امکانات چاپی می باشد که شما را قادر به ایجاد اسناد پیچیده تری می کند. این کتاب ، با استفاده از نماهای تمام رنگی، مرحله به مرحله به شما نشان می دهد که چگونه از امکانات جدید Excelاستفاده کنید. اگر می خواهید کار با Excelو استفاده از امکانات جدید Excel2010 را به ساده و سریع ترین روش ممکن یاد بگیرید ، این کتاب را مطالعه نمایید. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب خودآموز تصویری Excel 2010 به زبان فارسی

نویسنده: گروه کارا آموزش

تعداد صفحه: ۳۵۹

حجم فایل: ۱۱۶ مگابایت

خودآموز تصویری Excel 2010 به زبان فارسی

برخی از ویژگی های Excell 2010 :

می‌توان با استفاده از رسم توابع و نمودارها، به تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات پرداخت. نسخه‌های ویندوزی نرم‌افزار اکسل از برنامه نویسی با استفاده از Visual Basic for Application که نوعی از زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک است، پشتیبانی می‌کند. برنامه‌نویسی با استفاده از VBA اجازه می‌دهد تا عملیاتی را که با استفاده از خصوصیات اصلی اکسل نمی‌شود آن را انجام داد، امکان پذیر گردد. در نسخه‌ی ۲۰۱۱ از آفیس که برای سیستم عامل مک ارائه شد، پشتیبانی از VBA به این مجموعه اضافه گردید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: کتاب آموزشی Excel 2010, کتاب خودآموز تصویری Excel 2010, Excel 2010, دانلود کتاب خودآموز تصویری Excel 2010 به زبان فارسی, گروه کارا آموزش

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما