آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش CSS/HTML دانلود آموزش تصویری HTML5 پیشرفته به زبان اصلی

 فیلم های آموزشی HTML 5

تا حالا شاید در دنیای اینترنت با فیلم های آموزشی HTML 5 روبه رو شده اید. اما در این بخش از سایت آغازه فیلم آموزشی پیشرفته اچ تی ام ال ۵ را برای شما آماده کرده ایم. شما در این دوره ی آموزشی به صورت حرفه ای زبان HTML 5 را توسط متخصص و کارشناس حرفه ای John Ulliman فرا خواهید گرفت . شما رد ابتدا با مفاهیم ابتدایی طراحی وب و زبان جاوا اسکریپت اشنا خواهید شدو سپس خوایهد توانست یک صفحه وب اچ تی ام ال ۵ ایجاد کنیدو از توابع و متغییر ها و حلقه هاو نمودار ها و.. استفاده کنید. شما با مشاهده ی این مجموعه  با تکنیک های بیشتری از CSS3 و HTML5 برای موبایل می پردازد . در انتهای این دوره آموزشی شما قادر به درک کلی تری از از HTML5 و تکنیک های جدید آن را دارید و تفاوت آن ها را با تکنیک های قدیمی به خوبی درک خواهید نمود  امید است این مجموعه ارزشمند مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : دانلود آموزش تصویری HTML5 پیشرفته به زبان اصلی

حجم فایل: ۷۴۰ مگابایت

در HTML5 بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. به عبارت دیگر استانداردی که می تواند پاسخگوی تمام نیازهای اینترنتی کاربران باشد. این استاندارد اینترنتی به گونه ای طراحی شده که می تواند نیازهای صوتی و تصویری کاربران در دنیای مجازی را برطرف کند و امکان استفاده از نسل جدید نرم افزارها و ابزارهای اینترنتی با سرعت بالا را در رایانه های رومیزی، لپ تاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها، تلفن های همراه و … فراهم کند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۷۴۰ مگابایت

برای دریافت فایل ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی – ۷۴۰ مگابایت

برای دریافت فایل ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

کلمات کلیدی: آموزش تصویری HTML5, فیلم آموزشی پیشرفته اچ تی ام ال ۵, HTML 5, دانلود آموزش تصویری HTML5 پیشرفته به زبان اصلی, دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی, دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی پیشرفته اچ تی ام ال ۵, آموزش HTML5 و CSS3, آموزش طراحی وب سایت با HTML5, Advanced HTML5 Programming, طراحی وب CSS3 و HTML5, دانلود آموزش تصویری HTML5 پیشرفته به زبان اصلی, دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی پیشرفته HTML5

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

3 دیدگاه

  1. با سلام
    لطفل لینک دانلود اموزش css وhtml رو بروزرسانی کنید یا به ایمیلم ارسال کنید با تشکر

دیدگاه شما

نظر شما