آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش JAVA دانلود کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا JAVA به زبان فارسی

 کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا JAVA

کتاب آموزش مقدماتی جاوا را که نوشته ی رضا جعفر ی است را خدمت شما عزیزان آماده کرده ایم. جاوا در سال ۱۹۹۰ منتشر گردید در ابتدا نان این زبان OAK بود و بعدا به جاوا تغییر نام داد انتخاب اسم جاوا در یک کافی شاپ انجام گرفت لذا لوگوی این زبان یک فنجان داغ است. جاوا ساختاری شبیه C++ داشته و تماما شی گرا می باشد . جاوا از کتابخانههای بسیار قوی سود می برد و وابسته به هیچ پلت فرمی نبوده زیرا ابتدا کد های جاوا به یک ساختار میانی به نام بایت کد تبدیل شده و سپس با استفاده از JVM به کد ماشین مربوطه انجام میگیرد.این کتاب شما را نحوه برنامه نویسی جاوا اشنا میکند امید است که مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب:  کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا JAVA

نویسنده: رضا جعفری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۸

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

تاریخچه جاوا:

در سال ۱۹۹۰ سان میکروسیستم در حال توسعه نرم‌افزاری برای استفاده ابزارهای الکترونیکی بود که مسئولیت تیم که آن را تیم پروژه گرین نامیدند جیمز کاسلینگ بر عهده گرفت. در سال ۱۹۹۱ تیم تصمیم گرفت که زبان جدید را OAK بنامند. در سال ۱۹۹۲ تیم پروژه گرین زبان جدیدی را معرفی کرد که با ابزارهای مختلف خانگی و لمسی کار می‌کرد. در سال ۱۹۹۳ وب جهانی توسعه یافت و زبان جدید با معرفی اپلت که قابلیت های زیادی به کامپیوترهای متصل به وب می‌افزود مشهور شد. در سال ۱۹۹۵ زبان OAK به JAVA تغیر نام پیدا کرد و توسط مایکروسافت و نت اسکیپ پشتیبانی شد.در سال ۱۹۹۶ دیگر java زبانی به صورت همه گیر چند منظوره شناخته شده بود.در سال ۲۰۰۷ زبانهایی با استاندارد JVM مانند groovy ایجاد شد و در سال ۲۰۱۴ جاوا سعی کرد با معرفی نسخه ۸ برخی از قابلیتهای زبانهای دیگر را به جاوا اضافه نماید.

کلمات کلیدی: آموزش مقدماتی برنامه نویسی جاوا, برنامه نویسی جاوا JAVA, آموزش مقدماتی جاوا, آموزش مقدماتی java, دانلود کتاب جاوا, کتاب java

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما