آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب برطرف نمودن محدودیت تعداد کاربران همزمان در Remote Desktop به زبان فارسی

دانلود کتاب برطرف نمودن محدودیت تعداد کاربران همزمان در Remote Desktop به زبان فارسی

کتاب برطرف نمودن محدودیت تعداد کاربران همزمان در Remote Desktop به زبان فارسی . در این کتاب الکترونیکی به معرفی نرم افزاری پرداخته می شود تا با استفاده از آن بتوانید محدودیت موجود در سیستم عامل های کلاینتی مایکروسافت را بردارید، منظور از محدودیت تعداد کاربران در حال استفاده از یک کامپیوتر بصورت همزمان می باشد. اگر از ریموت دسکتاپ استفاده کرده باشید حتماً متوجه خواهید شد که هرگز بیش از یک کاربر نمیتواند از یک کامپیوتر استفاده کند و این امکان وجود ندارد که چند کاربر بطور همزمان از یک کامپیوتر استفاده کنند. در این کتاب به رفع این مشکل پرداخته شده است.  شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب برطرف نمودن محدودیت تعداد کاربران همزمان در Remote Desktop به زبان فارسی

نویسنده: محمد شیر خدایی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۴

حجم فایل: ۱٫۹ مگابایت

کتاب برطرف نمودن محدودیت تعداد کاربران همزمان در Remote Desktop به زبان فارسی

کتاب برطرف نمودن محدودیت تعداد کاربران همزمان در Remote Desktop به زبان فارسی

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

محدودیت در ریموت دسکتاپ, چگونه ریموت دسکتاپ کنیم؟, کاربرد های ریموت دسکتاپ, کاربرد ریموت دسکتاپ در شبکه, کتاب آموزش ریموت دسکتاپ, کتاب الکترونیک, کتاب برطرف نمودن محدودیت تعداد کاربران همزمان در Remote Desktop, آموزش ریموت دسکتاپ, دانلود کتاب, دانلود کتاب های الکترونیکی, دانلود کتاب پی دی اف, دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب اموزشی, دانلود کتاب جدید, دانلود رمان جدید, دانلود رایگان کتاب آموزش Remote Desktop, رفع محدودیت های ریموت دسکتاپ, ریموت, ریموت دسکتاپ, ریموت دسکتاپ چیست؟

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما