آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT پردازنده دوگانه AMD برای سرورها روانه ی بازار شد

پردازنده دوگانه AMD برای سرورها روانه ی بازار شد

پردازنده دوگانه AMD برای سرورها روانه ی بازار شد . شرکت AMD نخستین پلتفورم خود برای سرورها که پردازنده ۶ هسته‌ای Opteron به همراه تراشه پیشرفته مخصوص پایگاه‌های داده را به صورت همزمان شامل می‌شود،روانه بازار کرد. این پلتفورم جدید که Kroner نام گرفته است، به صورت همزمان از مزایای پردازنده واحد و تراشه واحد که در آن به کار رفته بهره می‌برد و میزان مصرف انرژی در آن نسبت به مدل‌های قبلی بسیار کاهش یافته است.

به گفته AMD، قابلیت‌های دوگانه Kroner شامل قابلیت‌هایی مانند تنظیم ولتاژ و تنظیمات میزان مصرف انرژی از راه دور می‌شود تا مجموع انرژی‌های مصرف شده در سرور کاهش یابد.
این پلتفورم تراشه‌ای را در خود جا داده است که فعالیت‌های آن بر پایه سیستم‌های اینترنتی و سرورهای مطابق با محیط زیست انجام می‌شود و بر این اساس، میزان مصرف انرژی در آن کاهش میابد. سیستم پردازنده‌های واحد که در این پلتفورم مورد استفاده قرار گرفته است، کارآمدی این محصول را افزایش داده و در عین حال قابلیت‌های پردازنده مرکزی را ارتقا می‌دهد.
شرکت AMD پیش‌بینی می‌کند که در نسل آتی این پلتفورم مخصوص سرور از تراشه‌های بیشتری استفاده کند تا سرعت آن افزایش یابد. “پاتریکا پاتلا”(Patrick Patla) مدیر مرکز سرور و Embedded Business در شرکت AMD گفت: «هدف ما تولید پلتفورم‌های جدیدی است که بر نحوه فعالیت مدیران IT تاثیرگذار باشد و بتواند قابلیت‌های آن‌ها در زمینه مجازی‌سازی سیستم‌های داخلی و کاهش مصرف انرژی را افزایش دهد

AMD براي سرورها, شرکت AMD, پردازندهAmd ,

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما