آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ORACLE دانلود کتاب آموزش پایگاه داده اوراکل Oracle به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش پایگاه داده اوراکل

کتاب آموزش پایگاه داده اوراکل Oracle به زبان فارسی . شرکت اوراکل (Oracle Corporation) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌ افزاری در آمریکا و جهان است. این شرکت در سال ۱۹۷۷ میلادی با نام Relational Software Incorporated یا RSI شروع به کار کرد. در ویرایش ۳ نرم‌افزار، نام شرکت از RSI به اوراکل تغییر کرد. محصول اصلی آن نرم‌افزار پایگاه داده‌ اوراکل است. این شرکت پر قدرت‌ترین شرکت در زمینهٔ سامانه مدیریت پایگاه داده‌ ها و از مهم‌ترین تولید کنندگان نرم‌افزارهای طرح‌ریزی منابع سازمانی (ERP) است.

پایگاه داده‌ اوراکل یا دادگان اوراکل (به انگلیسی: Oracle Database) در صنعت کامپیوتر به مجموعه‌ای از اطلاعات گفته می‌شود که توسط «سامانه مدیریت پایگاه داده‌های اوراکل» اداره می‌شوند. معماری اصلی نرم‌افزار اوراکل در ویرایش‌های ۵ و ۸ تغییرات عمده‌ای داشت. اوراکل پایگاه داده ی توزیع شده‌ای است که با سیستم عاملهای متفاوتی می تواند کار کند.

اوراکل بزرگترین برنامه ساخت پایگاه داده و بانک اطلاعاتی می باشد. این برنامه نسبت به برنامه هایی مانند Access و SQL Server خیلی قویتر است و برای اطلاعات با حجم بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. سایت گوگل از این برنامه برای نگهداری اطلاعات سایت ها و کاربران استفاده می کند.

این مجموعه آموزشی  کتابی رایگان در مورد آموزش  فارسی اوراکل می باشد که می توانید به صورت رایگان دانلود و مطالعه نمایید.

این کتاب مفاهیم زیر را در بر می گیرد:

• آشنایی با پایگاه داده و مدلها و انواع آن

• تاریخچه اوراکل

• نصب و حذف اوراکل

• فایل های پیکر بندی در اوراکل

• انواع Backup

و …

کتاب آموزش پایگاه داده اوراکل Oracle به زبان فارسی

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

آموزش oracle, آموزش اوراکل, آموزش فارسی اوراکل, دانلود کتاب اوراکل, پایگاه داده, پایگاه داده اوراکل, کتاب الکترونیک آموزش فارسی اوراکل, کامپیوتر

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما