آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ORACLE دانلود کتاب لغت نامه پایگاه داده اوراکل ۱۰g به زبان فارسی

کتاب لغت نامه پایگاه داده اوراکل 10g

در این بخش از سایت آغازه مجموعه لغات و اصطلاحات پایگاه داده اوراکل Oracle 10g را برای شما آماده کرده ایم که این کتاب توسط انجمن اشیانه تهیه شده است. شما با مطالعه ی این کتاب بهتر میتوانید با پایگاه داده اوراکل کار کنید.. دانستن این لغات میتواند شما را در یادگیری و تسط کار با این پایگاه داده معروف شرکت اوراکل کمک شایانی نماید . حال میتوانید این کتاب را با عنوان  کتاب دلغت نامه پایگاه داده اوراکل ۱۰g را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان کتاب: کتاب لغت نامه پایگاه داده اوراکل ۱۰g

نویسنده: گروه آشیانه

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۵

حجم فایل: ۳٫۵ مگابایت

 پایگاه داده اوراکل Oracle 10g

در حال حاضر اوراکل بزرگترين و قدرتمندترين بانک اطلاعاتي مي‌باشد که به صورت گسترده در کل جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده از اين بانک اطلاعاتي به دليل افزايش حجم داده‌ها، نياز به امنيت، دسترسي‌پذيري و قابليت اطمينان بيشتر و… امري اجنتاب ناپذير بوده و همچنين ساير بانک‌هاي اطلاعاتي از قبيل Microsoft SQL Server و MySQL، DB2 در مقايسه با اوراکل، جوابگوي نياز شرکت‌ها و سازمانهاي بزرگ نمي‌باشند. در کشور ما نيز استفاده از اين بانک اطلاعاتي روز به روز در حال افزايش مي‌باشد. بنابراين مي‌توان گفت، يادگيري و استفاده از اين بانک اطلاعاتي امري کاملا ضروري است.

کلمات کلیدی: کتاب لغت نامه پایگاه داده اوراکل, پایگاه داده اوراکل Oracle 10g, آموزش اوراکل, آموزش اوراکل ۱۰g, آموزش فارسی اوراکل, اوراکل ۱۰g, دانلود آموزش اوراکل, دانلود آموزش اوراکل ۱۰g, دانلود آموزش فارسی اوراکل, دانلود کتاب لغت نامه پایگاه داده اوراکل ۱۰g, دانلود لغت نامه اوراکل ۱۰g

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما