آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش CSS/HTML دانلود کتاب آموزش سی اس اس CSS (سطح مبتدی و متوسط) به فارسی

دانلود کتاب کتاب الکترونیکی آموزش CSS (سطح مبتدی و متوسط)

کتاب آموزش سی اس اس CSS (سطح مبتدی و متوسط) به فارسی . کتاب آموزش css که به مصورت مصور و گام به گام شما را در طراحی یک وب سایت اشنا می کند در این کتاب شما بطور کامل با HTML و اصول طراحی وب سایت اشنا خواهید شد. امید است که این کتاب مورد توجه شما قرار بیگرد.

CSS (Cascading Style Sheet) که در اصطلاح فارسی به شیوه نامه های آبشاری تعبیر شده است به طراحان وب این امکان را می دهد که در یک لحظه بتوانند چندین ویژگی از دستورات مختلف به کار رفته در سند HTML را تحت کنترل خود در آورند و به راحتی بتوانند روی دستورات مورد نظر خود تغییراتی را اعمال نمایند.

CSS در اصل لیستی از دستورات در قالب متن است که می توان این مجموعه دستورات را در یک فایل ساده متنی قرار داده و این فایل را با پسوند CSS ذخیره کرده و برای تعداد زیادی از صفحات مورد استفاده قرار داد .

کتابی که در این زمینه جهت دانلود آماده کرده ایم بیشتر دستورات مهم و البته کاریردی این زبان را همراه با ارائه مثال های گوناگون شرح خواهد داد .

کتاب آموزش سی اس اس CSS (سطح مبتدی و متوسط) به فارسی

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

CSS, شیوه نامه های آبشاری, سند HTML, دانلود کتاب آموزش سی اس اس, آموزش css, برنامه نویسی تحت وب, صفحات وب داینامیک, دانلود کتاب فارسی css

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما