آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ویِژوال بیسیک دانلود کتاب برنامه نویسی شبکه و اینترنت در VB ویژال بیسیک ۶ به فارسی

دانلود کتاب برنامه نویسی شبکه و اینترنت در VB

کتاب برنامه نویسی شبکه و اینترنت در  VB ویژال بیسیک ۶ به زبان فارسی . برنامه نویسی شبکه  سوکت یکی از شاخه های برنامه نویسی می باشد که برنامه یفوق قادر خواهد بود در محیط شبکه به تبادل ارتباط برقرار کند لذا لازم است که شما با مفاهیم شبکه و پروتوکل های tcp و UDP اشنایی کامل داشته باشد . در این گفتار شما با برنامه نویسی شبکه و سوکت در زبان وی پی ۶ اشنا خواهید شدو قادر خواهید بود تا با بکار گیری API های موجود در VB6 برنامه های تحت شبکه تولید کنید. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب : دانلود کتاب برنامه نویسی شبکه و اینترنت در  VB

زبان کتاب: فارسی

نویسنده:

تعداد صفحه: ۲۲

حجم فایل: ۰٫۴ مگابایت

 کتاب آموزش برنامه نویسی سوکت با ویژال بیسیک

امروزه در شبکه های کامپیوتری و نیز اینترنت از پروتوکل TCP/IP برای برقراری ارتباط مورد استفاده می شود که این مدل دارای دو نوع پروتکل ارتباطی با نام های TCP و UDP است که اولی اتصال گرا و مطمئن و دیگر غیر اتصال گرا و سریع تر می باشد. در کتاب آموزش برنامه نویسی سوکت با ویژال بیسیک به شما دوستان نحوه کد نویسی در هر دو نوع ارتباطی به شما آموزش داده خواهد شد. در ادامه شما میتوانید این کتاب ارزشمند را رایگان از سایت آغازه دانلود و مطالعه کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۲ )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب برنامه نویسی شبکه, برنامه نویسی شبکه و اینترنت در  VB, برنامه نویسی سوکت وی بی ۶, پروتوکل های tcp و UDP, دانلود کتاب برنامه نویسی شبکه, شبکه و برنامه نویسی سوکت

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما