آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش CSS/HTML دانلود کتاب آموزش CSS 3 به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش CSS 3

در این بخش از سایت آغازه کتاب آموزشی CSS3 را که به زبان فارسی تهیه شده است را تقدیم شما عزیزان می کنیم. شما با مطالعه این کتاب خواهید توانست وب سایت خود را ایجاد کنید. هر چند زبان سی اس اس بسیار ساده می باشد و در کمترین زمان ممکن می توانید CSS3 را  فرا بگیرد. این کتاب  توسط مهندس علی جهانشاهلو تهیه شده است که به آموزش و برنامه نویسی CSS3 پرداخته است که امید است مورد توجه شما علاقه مندان برنامه نویسی وب قرار بگیرد.

عنوان :کتاب دانلود کتاب آموزش CSS 3

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: علی جهانشاهلو

تعداد صفحه: ۲۰

حجم فایل: ۲٫۱ مگابایت

استفاده از CSS مزایای فراوان دیگری نیز دارد. به عنوان مثال اگر وب سایتی را طراحی کردید که صفحات بسیار زیادی دارد و در پایان کار تصمیم میگیرید که نوع فونت تمامی صفحات و یا رنگ آنها را تغییر دهید. در حالت عادی مجبور خواهید بود که تمامی صفحات را یک به یک تغییر دهید اما در صورتی که از CSS استفاده کرده باشید کافی است تنها کد CSS سایت را تغییر دهید و به صورت خودکار تمامی صفحات تغییر خواهند کرد.

چند دلیل مهم برای استفاده از CSS
• از آنجا که CSS یک استاندارد جهانی است و تمامی مرورگرهای اینترنتی آن را پشتیبانی میکنند ، لذا استفاده از CSS باعث نمایش صحیح وب سایت شما در تمامی مرورگرهای اینترنتی میشود.
• استفاده از CSS باعث آسان تر شدن تغییرات احتمالی در سایت خواهد شد. فرض کنید که این تغییر در نوع فونت و یا رنگ آن باشد. با استفاده از CSS کافی است تنها کد را تغییر دهید و نیازی به تغییر در تمامی صفحات وب سایت نیست.
• در طراحی توسط جداول ، فیکس کردن تصاویر در تمامی رزولشن ها برای این درصد مشخصی از صفحه را اشغال کنند سخت است اما با استفاده از CSS میتوانید این کار را بهتر و آسان تر انجام دهید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک ۱ )

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

3 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما