آغازه لیست کتابها کتابهای ICDL دانلود کتاب آموزش اکسل ۲۰۰۳ EXCEL به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش اکسل 2003 EXCEL به زبان فارسی

 کتاب آموزش اکسل ۲۰۰۳ EXCEL به زبان فارسی  . کتاب آموزش اکسل ۲۰۰۳ یک نسخه کم نظیر در زمینه خود است که در آن نحوه به کارگیری صحفه کلید به جای موس را آموزش داده تا امنیت و حفاظت , سبکها , اسامی , فرمولها , نمودارها , چاپ , مرتب سازی , فیلترینگ , گروه بندی نمایی , جدول محوری , ترتیب داده ها , استفاده از توابع و اشیاء برای استخراج داده ها , What IF و استفاده از سناریو ها و…. میباشد که شما میتوانید این کتاب را رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش اکسل ۲۰۰۳ EXCEL به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۴۰۹

حجم فایل: ۵ مگابایت

کتاب آموزش اکسل 2003 EXCEL به زبان فارسی

کتاب آموزش Excel یکی از مفید ترین عناوین مجموعه ی کتاب های آموزش و ترفند می باشد که با فرمت پی دی اف و به صورت کاملا روان و گام به گام آموزش را پیش می برد . به کاربرانی که میخواهند اکسل را از پایه و به شکلی صحیح یاد بگیرند مطالعه ی این کتاب را پیشنهاد می کنیم .

کتاب آموزش اکسل سریع و راحت توسط آقای مهندس بهرام صمدیان ترجمه شده است و در ۴۰۸ نگارش شده است، مدتهاست که برنامه اکسل برای افراد شناخته شده است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

پلینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کتاب آموزش اکسل  ۲۰۰۳ EXCEL, کتاب آموزش اکسل, کتاب آموزش EXCEL, دانلود کتاب اکسل, دانلود کتاب, کتاب رایگان آموزش اکسل , آموزش نرم افزار excel2003, آموزش نرم افزار اکسل, دانلود کتاب آموزش اکسل, دانلود کتاب آموزش اکسل سریع و راحت, رشته کامپیوتر, کتاب آموزش اکسل,

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما