آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس کتاب مبانی رایانش ابری Cloud Computing به فارسی

کتاب مبانی رایانش ابری Cloud Computing به فارسی

کتاب مبانی رایانش ابری Cloud Computing به فارسی را برای شماعزیزان آماده دانلود کرده ایم. امروزه با همه گیر شده محیط های ابری پیش بینی می شود که بسیاری از سازمان ها در نقاط مختلف دنیا از میزبانی ابری استفاده کنند. مبانی رایانش ابری به شما علاقه مندان کمک می کند تا درک درستی و شناخت جامعی در مورد طرح اولیه یک محیط ابری داشته باشید. این تکنولوژی جایگزین با صرفه جویی در هزینه ، در حال حاضر در دسترس اکثریت است  .  در موارد مختلف، سران یک سازمان و یا اعضای تولید کننده یک اپلیکیشن یا سرویس، باید تصمیم بگیرند که آیا این سرویس از ابر پشتیبانی داشته باشد یا خیر. ابر به مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها، سرویس‌ها و خدمات اطلاق می‌گردد که نحوه کارکرد یک سرویس یا فعالیت را در پس زمینه امر، با تغییر و تحولی جدی و کاربردی برای مخاطبین فراهم می‌سازد. کتاب مبانی رایانش ابری توسط دریک روانتری-ایلینا کستریلو و توسط طیبه محمدی  به فارسی ترجمه شده است که می توانید در ادامه رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان: کتاب مبانی رایانش ابری Cloud Computing

نویسنده: دریک روانتری-ایلینا کستریلو ترجمه طیبه محمدی

تعداد صفحه: ۲۰۴

ححم فایل: ۳٫۶ مگابایت

زبان کتاب: فارسی

«رایانش ابری» از ترکیب دو کلمه رایانش و ابر ایجاد شده‌است. ابر در اینجا استعاره از شبکه یا شبکه‌ای از شبکه‌های وسیع مانند اینترنت است که کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد (مانند داخل ابر) در نمودارهای شبکه‌های رایانه‌ای نیز از شکل ابر برای نشان دادن شبکهٔ اینترنت استفاده می‌شود.

پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش مقدماتی رایانش ابری را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا با این مهارت آشنایی بیشتری پیدا کنید.

کلمات کلیدی: رایانش ابری, مفاهیم رایانش ابری, مدل‌های استقرار ابر, Cloud Computing, انواع رایانش ابری,

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : کتاب مبانی رایانش ابری Cloud Computing
  • حجم فایل : 3.6 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : آموزش مقدماتی رایانش ابری
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما