آغازه کنکور کنکور کاردانی به کارشناسی رشته کامپیوتر تراز و کارنامه افراد قبول شده در کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

تراز و کارنامه افراد قبول شده در کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

تراز و کارنامه افراد قبول شده در کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد . این بخش اختصاص دارد به مطالب مربوط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی – کاردانی به کارشناسی رشته نرم افزار کامپیوتر و همچنین تراز برخی از مراکز دانشگاه ها و کارنامه قبولی بسیاری از داوطلبان در کنکور سالهای اخیر می باشد . در این مطلب شما با نحوه محاسبه تراز و نمره خام داوطلب در دانشگاه آزاد آشنا خواهید شد . خلاصه کمک بسیار زیادی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی رشته کامپیوتر به شما داوطلبان گرامی میکند پس حتما دانلود کنید.

سایت منبع: www.tourani.ir

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

پسورد فایل:www.aghazeh.com

تراز | تراز قبولی کاردانی به کارشناسی ,درصد های قبولی , درصدهای کنکور , رتبه قبول شده ها ,رتبه قبولی

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.aghazeh.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy/Paste آن بپرهیزید.

کاربر گرامی لطفانظر خود را در باره این مطلب بنویسید بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد و به کنی که قصد دانلود این کتاب را دارند کمک شایانی خواهد نمود.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما