آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET دانلود مجموعه فیلم های آموزش ASP.NET از مهندس کیانیان به زبان فارسی

دانلود مجموعه فیلم های آموزش ASP.NET از مهندس کیانیان به زبان فارسی

مجموعه فیلم های آموزش ASP.NET از مهندس کیانیان به زبان فارسی

ASP.NET فراتر از يک نسخه تکميل شده در مقايسه با نسخه قبلی خود يعنی ASP کلاسيک است . ASP.NET يک محيط کامل جهت پياده سازی نرم افزارهای تحت وب است . با اينکه ASP.NET از لحاظ گرامر با ASP کلاسيک شباهت هائی را دارد ولی تکنولوژی فوق با ارائه يک مدل جديد برنامه نويسی بهمراه زير ساخت های لازم ،امکان ايجاد نرم افزارهای تحت وب را با امنيت و استحکام بيشتر فراهم می آورد. ASP.NET برخلاف ASP کلاسيک ترجمه می گردد. در محيط دات نت می توان با استفاده از هر يک از زبانهای برنامه نويسی حمايت شده نظير : Visual basic.Net,C#,Jscrip.Net اقدام به نوشتن برنامه ها نمود.برنامه های ASP.NET از تمامی توان و پتانسيل های ارائه شده توسط دات نت استفاده می نمايند. در ASP.NET می توان از ويرايشگرها ی ويژوال و ساير ابزارهای برنامه نويسی نظير ويژوال استوديو دات نت استفاده نمود. پياده کنندگان نرم افزارهای تحت وب بکمک ASP.NET می توانند از دو تکتولوژی عمدهء فرم های وب (Web Forms) و سرويس های وب (Web service) برای ايجاد نرم افزار استفاده نمايند.شما می توانید مجموعه کلیپهای استاد گرامی جناب مهندس کیانیان را از سایت آغازه با حجمی حدود ۶۷۳ مگابایت رایگان دانلود کنید. لازم به ذکر است این کلیپها در کلاسهای تدریس ایشان فیلم برداری شده است.

عنوان مجموعه آموزشی: مجموعه فیلم های آموزش ASP.NET از مهندس کیانیان به زبان فارسی

زبان آموزش: فارسی

حجم فایل: ۶۷۳ مگابایت

 فیلم های آموزش ASP.NET از مهندس کیانیان

فیلم های آموزش ASP.NET از مهندس کیانیان

قابل توجه کاربران عزیز:

تذکر: بعضی وقتها شاهد آن هستیم که بسیاری از کاربران عزیز که فروشگاه اینترنتی دارند این مجموعه ها را رایگان از سایت ما دانلود و با قیمتهای بسیار بالا به فروش می رسانند. در اینجا متذکر می شویم کلیه این کلیپها متعلق به شخص جناب اقای مهندس کیانیان بوده و هرگونه سوء استفاده ی مالی از آن شرعا حرام است فقط جهت بالا بردن سطح علمی کشور و فارسی زبانان در سایت آغازه قرار داده ایم و نه چیز دیگر. و همچنین از مدیران سایتهای دیگر می خواهیم که به این نکته توجه نمایند و در صورت هرگونه کپی برداری لینک منبع را هم ذکر نمایند.

منبع فایل ها و مطلب انجمن علمی سایت دانشگاه شیخ بهایی می باشد.

ناشر: سایت آغازه

منبع: دانشنامه مرجع مهندسی ایران

تشکر از شما: مدیر سایت آغازه

قابل توجه کاربران شما می توانید این  مجموعه را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم در بسته های ۲۰۰ مگابایتی سرور اول:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت چهارم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک مستقیم در بسته های ۲۰۰ مگابایتی سرور دوم:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت چهارم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

نکته: فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso.هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. و همچنین با استفاده از درایو مجازی، این فایل قابل اجرا خواهد بود. برای این منظور میتوانید از نرم افزار clone drive استفاده نمائید.

ASP چیست؟, فیلم آموزشی ASP.NET 4, آموزش تصویری ASP.NET, جامع ترین آموزش ASP.NET, آموزش ای اس پی دات نت زبان فارسی, دانلود فیلم آموزش ASP.Net, دانلود فیلم آموزش ASP.Net 4, فیلم آموزش ای اس پی کیانیان, فیلم های آموزش ASP.NET, مهندس کیانیان, دانلود فیلم اموزشی, فیلم های آموزش ASP.NET از مهندس کیانیان

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما