آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET دانلود کتاب اموزش طراحی سایت در ASP.NET به زبان فارسی

دانلود کتاب فارسی اموزش طراحی سایت در ASP.NET به زبان فارسی

کتاب اموزش طراحی سایت در ASP.NET به زبان فارسی را به صورت کاملا حرفه و قدم به قدم به شما آموزش میدهد پیشنهاد میکنیم دوست دارانی که تازه وارد ASP.NET شده اند این کتاب را مطالعه کنند بسیار میتواند در امر یادگیری به شما کمک کند کتاب به زبان شیرین فارسی نوشته شه است که به همراه تصاویر مربوط شما را در امر طراحی کمک میکند تمامی بخش ها با تصویر هست.نرم افزار های مورد نیاز جهت شروع اموزش و طراحی سایت برای این کتاب اموزشی Visual Studio 2010 و SQL میباشد و روش استفاده برای ارتباط با پایگاه داده روش دولایه هست که برای سایت ها با اندازه متوسط متناسب است.

عنوان کتاب: کتاب فارسی اموزش طراحی سایت در ASP.NET به زبان فارسی

نویسنده: سید محمد صفوی

تعداد صفحه: ۱۳۸

حجم فایل: ۲۸ مگابایت

کتاب اموزش طراحی سایت در ASP.NET به زبان فارسی

ASP.NET یکی از تکنولوژی های موجود در این زمینه است . در واقع ، ASP.NET فریمورک برنامه نویسی شرکت مایکروسافت برای طراحی و پیاده سازی برنامه ها و سرویس های وب است که خود بخشی از پلت فرم دات نت محسوب می گردد . ASP.NET با دارا بودن مجموعه ای گسترده از اشیاء که دارای اینترفیس های ساده برنامه نویسی می باشند و بهره گیری از یک محیط ترجمه شده شی گراء ، امکان پردازش های ساده تا پیچیده را با حداقل کد ممکن فراهم می نماید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

اموزش asp.net, اموزش asp.net و SQl Server, اموزش تصویری ساخت سایت در Asp.net, اموزش ساخت سایت در Asp.net, اموزش طراحی سایت در ASP.NET, اموزشی برنامه نویسی, اموزش طراحی سایت در ASP.NET

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما