آغازه لیست کتابها کتابهای مهندسی نرم افزار دانلود کتاب آموزش ArgoUML به زبان فارسی

دانلود کتاب ArgoUML به زبان فارسی

کتاب آموزش ArgoUML به زبان فارسی . ارگو یو ام ال یک بستر زبان مدل سازی برای توسعه و طراحی نرم افزار می باشد که کلیه دیاگرام های UML را پشتیبانی می کند. ارگو یو ام ال به صورت متن باز ارائه می شود که در دنیا محبوبیت زیادی بین مهندسین نرم افزار کسب کرده است. کتاب زیر شما را با ارگو یو ام ال آشنا می کند. می باشد این کتاب در عین سادگی به بیان و آموزش Argo UML می پردازد. این کتاب تنها کتاب فارسی در این زمنه است . open source بودن Argo UML باعث شده است که بسیاری از مهندسان رشته نرم افزار برای طرحی سیستم های خود به این نرم افزار رو بیاورند.شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان: اصول و بررسی Argo UML

نوع فایل : PDF

زبان : فارسی

حجم: ۳۰۰ (کیلوبایت)

تعداد صفحات: ۱۴

کتاب آموزش ArgoUML به زبان فارسی

کتاب آموزش ArgoUML به زبان فارسی

نرم افزار ArgoUML از XMI XML بر اساس فرمت مبادله بین ابزار UML است . با استفاده از نرم افزار ArgoUML در مکانیزم صرفه جویی می شود به طوری که تبادل آسان تر می شود و علاوه بر آن صادرات کار های مدل سازی بیشتر خواهد شد . یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار ArgoUML ویرایش پیشرفته نمودار ، پشتیبانی از OCL و زوم کردن دقیق تر در پروژه است .

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

Argo UML, اصول و بررسی Argo UML, open source چیست, مهنهدسی نرم افزار, Argo UML, نرم افزار, آموزش Argo UML, آرگو یو ام ال

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما