آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش AngularJS فیلم آموزشی AngularJS انگولار جی اس به فارسی

 فیلم آموزشی AngularJS انگولار جی اس به فارسی

فیلم آموزشی AngularJS انگولار جی اس را به فارسی تقدیم کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. اما اگر بخواهید بدانید AngularJS چیست و چه کاربردی دارد به توضیحات مربوطه توجه کنید . آنگولار جی اس یکی از محبوب ترین فریم ورک های جاوا اسکریپت می باشد که قابلیت دیتا بایندینگ Data Binding دو سویه را ما بین اشیای Html و جاوا اسکریپت راحت می کند و از حجم وسیعی از کد های مربوطه می کاهد. AngularJS  چهارچوب وب‌ اپلیکیشن متن باز است که اولین بار در سال ۲۰۰۹ توسط میسکو هوری و آدام آبرونز توسعه یافت. در حال حاضر این فریم‌ورک توسط گوگل توسعه داده می‌شود و آخرین نسخه آن ۱٫۴٫۳ است.  AngularJS از الگوهای طراحی MVC پشتیبانی می کند. این مجموعه آموزش تصویری آنگولار جی اس AngularJS به فارسی در ۶۴ بخش در ۵۰ ساعت تهیه شده استکه میتواند شما را از ابتدا با این فریم ورک قدرتمند آشنا کند. در ادامه ویزگی های AngularJS به تفصیل اشاره شده است. کتابی هم با عنوان آموزش آنگولار جی اس نیز پیشتر در سایت قرار داده شده بود که میتوانید برای مطالعه بیشتر از آن استفاده کنید. 

عنوان: فیلم آموزشی AngularJS انگولار جی اس به فارسی

زبان آموزش : فارسی

حجم فایل: ۲٫۴ گیگابایت

کلمات کلیدی:  آموزش تصویری آنگولار جی اس , AngularJS چیست ,  فیلم آموزشی AngularJS ,

ویژگی های آنگولار جی اس:

 data-binding دوطرفه :

model جایی است که برای خواندن و یا اپدیت کردن چیزی به آن مراجعه می کنید. یکی از ویژِگی های مفید انگولار جی اس استفاده از data-binding دوطرفه است . به طور عادی هنگامی که مدل تغییر می کند برنامه نویس می بایست این تغییرات را به طور دستی برروی المان ها و DOM اعمال کند و یا بالعکس اگر تغییری برروی DOM ایجاد شود باید برروی مدل نیز این تغییرات اعمال شود . که البته با اضافه کردن تعاملات کاربر در وب اپلیکیشن ها این تغییرات پیچیده تر نیز خواهد شد . با استفاده از انگولار جی اس هندل کردن این موضوعات به راحتی انجام می شود و همگام سازی DOM و مدل و یا برعکس به راحتی مدیریت شده و انجام میشود.

 تمپلیت ها

در انگولار یک تمپلیت تنها یک html ساده محسوب می شود. تمپلیت های html در مرورگر به DOM تبدیل می شود که انگولار دقیقا با همین DOM کار میکند و ان را پیمایش می کند تا دستورالعمل ها را که دایرکتیو نامیده می شوند رندر کند . در واقع دایرکتیو ها عمل data-binding را برای view وب اپلیکیشن شما راه اندازی می کند .

 دایرکتیو ها

دایرکتیو ها از محبوب ترین ویژگی های فریم ورک انگولار می باشند. این بخش چالش برانگیزترین بخش انگولار است.

می توان از دایرکتیو ها برای ایجاد تگ های دلخواه HTML استفاده کرد به عنوان widget های جدید و دلخواه عمل می کنند. از دایرکتیوها همچنین می توان با روش های جالبی در تعیین رفتار برای المان ها و تغییر ویژگی های DOM استفاده کرد.

dependency injection

این قسمت این امکان را می دهد که به جای ساختن یا جستجوی وابستگی ها آنها را از انگولار درخواست کنید . به عنوان مثال می گویید من به x نیاز دارم و DI ان را برای شما می سازد . هنگامی که به سرویس خاصی نیاز دارید کافی است آن را به لیست پارامترهای خود اضافه کنید و در این صورت انگولار ان سرویس را در اختیار شما قرار می دهد .

منبع توضیحات: آنگولار جی اس

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم :

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت چهارم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

9 دیدگاه

  1. سلام دوست عزیز فایل ها مشکل دارند اگر امکانش هست لینک ها رو برام به ایمیل بفرستید.
    سپاسگذارم

  2. سلام دوست عزیز فایل ها مشکل دارند اگر امکانش هست لینک ها رو برام به ایمیل بفرستید.
    سپاسگذارم

  3. درود
    فایل ها مشکل دارند خطای ۴۰۴ نشون میده اگر امکانش هست لینک ها رو برام به ایمیل بفرستید.
    با سپاس

دیدگاه شما

نظر شما