آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی دانلود کتاب الگوریتم و فلوچارت به زبان فارسی

دانلود کتاب الگوریتم و فلوچارت به زبان فارسی

کتاب الگوریتم و فلوچارت به زبان فارسی. فلوچارت در واقع نقشه‌ای است که برنامه‌نویسان رایانه قبل از نوشتن برنامه به زبان برنامه‌نویسی اصلی آن را ترسیم می‌کنند. با مروری بر فلوچارت روند اجرای عملیات، مراحل و جزئیات برنامه و ورودی و خروجی هر مرحله از برنامه مشخص می‌شود. استفاده از فلوچارت جهت حل هر مسئله‌ای مفید است و بدون در نظر گرفتن زبان برنامه‌نویسی، نوشتن برنامه را سهولت می‌بخشد. علاوه بر این فلوچارت جزئی با ارزش از مستندات هر برنامه می‌باشد که با کمک آن تفسیر برنامه، عیب‌یابی و استفاده توسط شخصی به جز برنامه‌نویس را آسان می‌کند. برای رسم فلوچارت آگاهی و تسلط بر مراحل مورد نیاز و ترتیب آنها جهت به دست آوردن نتیجه مورد نظر با استفاده از داده‌های ورودی به الگوریتمی که فلوچارت برای آن کشیده می‌شود، لازم است.

عنوان کتاب: کتاب الگوریتم و فلوچارت به زبان فارسی

نویسنده: بهرام غلامی و علیرضا جباریه

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۲۷

حجم فایل: ۵٫۱ مگابایت

کتاب آموزش جامع الگوریتم و فلوچارت

کتاب الگوریتم و فلوچارت به زبان فارسی را مطالعه کنید حتی اگر قصد یادگیری برنامه نویسی رو ندارید چون یک دید فوق العاده برای حل مسائل روزمره به شما می دهد.

. یک برنامه رایانه‌ای، بیان یک یا چند الگوریتم با یک زبان برنامه‌ نویسی است. باید بدانیم برای هر الگوریتم تعریف متغیرها و طراحی مرحله به مرحله بسیار مهم است زیرا الگوریتم باید بداند بر روی چه متغیر‌هایی، چه اعمالی را انجام دهد و نتیجه را در غالب چه متغیرها یا پارامتر‌هایی نشان دهد. اگر الگوریتم برای عمل مورد نظر مناسب نباشد و یا غلط باشد به نتیجه مورد نظر نمی‌رسیم.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

آموزش الگوریتم آموزش الگوریتم, فلوچارت آموزش فلوچارت دانلود کتاب, آموزش الگوریتم و فلوچارت, کتاب آموزش الگوریتم, فلوچارت کتاب آموزشی الگوریتم, فلوچارت کتاب, الگوریتم کتاب الگوریتم, فلوچارت کتاب فلوچارت

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما