آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی دانلود کتاب آموزش الگوریتم و فلوچارت و روش حل مسئله به زبان فارسی

دانلود کتاب PDF آموزش الگوریتم و فلوچارت

کتاب آموزش الگوریتم و فلوچارت و روش حل مسئله به زبان فارسی . فلوچارت روش حل مسئله برای برنامه نویسان مبتدی به شمار می اید. استفاده از اشکال هندسی برای درک بهتر روش حل مسئله کمک شایانی به کد نویسی بهتر و آموزش برنامه نویسی می کند. در این بخش از سایت آغازه کتاب آموزش الگوریتم و فلوچارت را که به زبانی ساده شما را با تجزیه و تحلیل و روش های حل مسئله آشنا می کنیم. و در ادامه می توانید با شناخت درس از نیازمندی های مسئله مانند داده های ورودی ، مراحل پردازش و فرایند ها و و داده های خروجی الگوریتم مسئله را پیدا نمایدو استفاده از فلوچارت به شما کمک می کند تا الگوریتم مورد نظر را ترسیو و در نهایت به کد های برنامه نویسی تبدیل کنید. تاریخچه الگوریتم و فلوچارت به دانشمند ایرانی خوارزمی بر می گردد که امروزه از این روش برای آموزش برنامه نویسیان مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد. امید است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بیگرد.

نام کتاب : آموزش الگوریتم و فلوچارت

نویسنده : امید شمس دیوبند

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه : ۱۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲۸۸ Kb

 

کتاب آموزش الگوریتم و فلوچارت و روش حل مسئله به زبان فارسی

کتاب آموزش الگوریتم و فلوچارت و روش حل مسئله به زبان فارسی

برای رسم فلوچارت آگاهی و تسلط بر مراحل مورد نیاز و ترتیب آنها جهت به دست آوردن نتیجه مورد نظر با استفاده از داده‌های ورودی به الگوریتمی که فلوچارت برای آن کشیده می‌شود، لازم است.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

الگوریتم و فلوچارت, الگوریتمهای برنامه نویسی, انواع فلوچارت, آموزش برنامه نویسی و فلوچارت, کتاب آموزش الگوریتم و فلوچارت, فلوچارت و روش حل مسئله

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما