آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش Pascal دانلود کتاب آموزش کامل زبان برتامه نویسی پاسکال به زبان فارسی

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش کامل زبان برتامه نویسی پاسکال به زبان فارسی

کتاب آموزش کامل زبان برتامه نویسی پاسکال به زبان فارسی را تقدیم کاربران سایت آغازه می کنیم. زبان پاسکال یک زبان ساخت یافته می باشد که نسل شی گرایی نوین آن دلفی توانسته است نزد برنامه نویسان جهان طرفداران بسیاری جذب نماید. شما کاملا زبان برنامه نویسی پاسکال(Pascal) را یاد گرفته و می توانید آن را در Delphi نیز به کار ببندید. این کتاب یکی از کاملترین کتابهای آموزشی می باشد که شما می توانید این کتاب را بطور رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان: کتاب آموزش کامل زبان برتامه نویسی پاسکال

نویسنده : بابک حاج عظیم زنجانی

نوع فایل : PDF

زبان : فارسی

حجم فایل: ۷۹۰ (کیلوبایت)

تعداد صفحات: ۱۵۶

کتاب آموزش کامل زبان برتامه نویسی پاسکال به زبان فارسی

 کتاب آموزش کامل زبان برتامه نویسی پاسکال به زبان فارسی

پاسکال یکی از زبان‌های مشهور برنامه‌نویسی سطح بالای متداول است. پاسکال به عنوان زبان ساده‌شده ALgOL طراحی شد و کاربردهای آموزشی داشت. این زبان را نیکلاوس ویرت، پروفسور دانشگاه پلی‌تکنیک زوریخ سوییس در سال‌های ۱۹۶۸ و ۱۹۶۹ میلادی طراحی کرد و در سال ۱۹۷۰ به عنوان یک زبان کارآمد و کوچک به منظور پیشبرد و توسعهٔ مهارت‌های برنامه‌نویسی با بهره‌گیری از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته و ساختمان داده‌ها، منتشر گردید. نام زبان پاسکال از نام بلز پاسکال، ریاضی‌دان فرانسوی، بر گرفته شده است.

برای دریافت این کتاب بصورت کامل و یکجا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

زبان برنامه نویسی پاسکال, کردن نمونه سوالات و تمرینات, الگوریتم های حلقوی, زبان های برنامه نویسی,  pascal, دانلود کتاب پاسکال, دانلود آموزش پاسکال فارسی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما