آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش میکروکنترلر AVR دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان بیسیک برای میکروکنترلرهای AVR به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان بیسیک برای میکروکنترلرهای AVR به زبان فارسی

کتاب آموزشی برنامه نویسی برای میکروکنترلهای AVR با زبان بیسیک را در محیط کامپایلر BASCOM برای شما آماده کرده ایم این کتاب شامل نحوه کد نویسی و دستورهای لازم جهت برنامه ریزی یک میکروکنترلر برای راه اندازی یک رباط میباشد و آموزشها و مثالهای فراوان میباشد که شما میتوانید این کتاب ارزشمند را رایگان دریافت نمایید . این کتاب یکی از کاملترین کتابهای در زمنی برنامه نویسی میکروکنترلر AVR می باشد

عنوان کتاب: کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان بیسیک برای میکروکنترلرهای AVR

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۵۷

حجم فایل: ۱۲٫۳ مگابایت

آموزش برنامه نویسی به زبان بیسیک برای میکروکنترلرهای AVR

میکروکنترلر AVR :

 میکرو کنترلر AVR به منظور اجرای دستورالعملهای قدرتمند در یک سیکل کلاک(ساعت) به اندازه کافی سریع است و می تواند برای شما آزادی عملی را که احتیاج دارید به منظور بهینه سازی توان مصرفی فراهم کند.

میکروکنترلر AVR بر مبنای معماری RISC(کاهش مجموعه ی دستورالعملهای کامپیوتر) پایه گذاری شده و مجموعه ای از دستورالعملها را که با ۳۲ ثبات کار میکنند ترکیب می کند.

ميکروکنترلرهاي خانواده AVR، آنها را به يکي از پر کاربردترين ميکروکنترلرها تبديل کرده است. خانواده ميکروکنترلرهاي AVR، شامل طيف وسيعي از تراشه هاي ساخت شرکت Atmel است.اين ميکروکنترلرها به دليل برخورداري از مزاياي بي شمار، انعطاف پذيري وهمچنين زبان هاي برنامه نويسي سطح بالا مورد توجه همگان و از جمله کاربران قرار گرفته اند.

ميکروکنترلر هاي شرکت ATMEL با نام ميکروکنترلرهاي خانواده AVR مي باشد. اين ميکروکنترلر هاي هشت بيتي به دليل قابليت برنامه نويسي توسط کامپايلر زبان هاي سطح بالا (HLL) بسيار مورد توجه قرار مي گيرند. اين ميکروکنترلر ها از معماري RISC برخوردارند و شرکت ATMEL سعي نموده است با استفاده از معماري پيشرفته و دستورات بهينه، حجم کد توليد شده را کم و سرعت اجراي برنامه را بالا ببرد. يکي از مشخصات اين نوع ميکروکنترلر ها دارا بودن ۳۲ رجيستر همه منظوره مي باشد. همچنين در اين ميکروکنترلر ها از حافظه هاي کم مصرف و غير فرار FLASH و EEPROM استفاده مي شود.
کامپايلر هايي به زبان BASIC و C که زبانهاي پرکاربرد در دنيا هستند براي اين نوع ميکرو ها طراحي شده است و علاوه برآن از زبان اسمبلي نيز همچنان مي توان براي برنامه نويسي استفاده کرد. به عنوان مثال کامپايلر BASCOM با زبان BASIC براي برنامه نويسي اين نوع از ميکروکنترلر ها مي تواند مورد استفاده قرار گيرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: میکروکنترلهای AVR, زبان بیسیک, کامپایلر BASCOM, آموزش برنامه نویسی به زبان بیسیک برای میکروکنترلرهای AVR, کتاب آموزشی برنامه نویسی avr

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما