آغازه تبلیغات تبلیغات خرید کتاب زبان مدلسازی فرآیندها – BPMN

کتاب زبان مدلسازی فرآیندها BPMN

BPMN   زبان استاندارد مدل‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار است. فرآیندها محور عملکرد سازمان هستند و سازمان‌ها از طریق فرآیندهایی که تعریف می‌نمایند؛ می‌توانند فعالیت‌های خود را به انجام برسانند. به‌بیان‌دیگر فرآیندها محور حرکت سازمان‌ها هستند. تعریف دقیق و یکپارچه فرایندها می‌تواند از بروز آسیب به سازمان جلوگیری کند. سازمانی‌هایی که فرآیندهای از پیش تعریف‌شده و یکپارچه‌ای دارند، سودآورتر، بهره‌ور‌تر، سریع‌تر، کارآمدتر و شفاف‌تر کار می‌کنند و مشتریانی راضی و خرسند دارند. ازاین‌رو زبان مدل‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار برای افزایش تعامل‌پذیری در تحلیل، طراحی و اجرای فرآیندهای کسب‌وکار در سطح بین‌المللی ایجاد شد. این استاندارد نمادها و الگوهایی برای مدل‌سازی فرآیندهای را ارائه می‌نمایند تا با استفاده از آن بتوان به‌صورت بصری، قابل‌درک و یکپارچه فرآیندهای سازمان را مدل‌سازی نمود و بر اساس نرم‌افزارهای مدیریت فرآیند، آن‌ها را به اجرا درآورد. نرم‌افزارهای مدیریت فرآیند جایگزینی برای روش‌های سنتی تولید نرم‌افزارهای سازمانی هستند و در زمان کوتاهی و بدون نیاز به برنامه‌نویسی می‌توانند سازمانی مجهز به فناوری اطلاعات و یکپارچه را ایجاد نمایند. BPMN از به‌روزترین مباحث روز دنیا می‌باشد و این کتاب نقطه ورود شما به دنیای جدید «سامانه‌های مدیریت فرآیند» و «سازمان‌ها فرآیند محور» است.

نام کتاب: زبان مدلسازی فرآیندها – BPMN (لازم به ذکر است این کتاب اولین مرجع فارسی در این حوزه است)

تعداد صفحات کتاب : حدود ۳۵۰ صفحه

ترجمه و تالیف: آقای مهندس هادی شریفی

فایل الکترونیکی: فعلا ندارد ولی ممکن است در آینده اضافه شود

کتاب: بصورت فیزیکی است

تخفیف کتاب: دو نوع کد تخفیف برای کتاب قائل شدیم.

۱-       تخفیف طلایی (۵۰ درصد تخفیف)— کسانی که میخواهند از این تخفیف استفاده کنند تا قبل از ۳۰ آبان کد تخفیف را از سایت ما گرفتند و حالا فرصت دارند که تا ۱۰ آذر از این کد استفاده کنند

۲-      تخفیف نقره‌ای (۳۰ درصد تخفیف)— کسانی که قبلا تا تاریخ ۳۰ آبان موفق به دریافت کد تخفیف نشده بودند، این فرصت را برای آنها قائل شدیم که تا ۷ آذر از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده کنند. برای این منظور باید یک فرمی را درسایت ما پرکنند ما برایشان کد تخفیف را به ایمیلشان میفرستیم و سپس میتوانند با آن خرید کنند.

مبلغ اصلی کتاب:  ۲۸۰۰۰ تومان

مبلغ با کد تخفیف طلایی:  ۱۴۰۰۰ تومان

مبلغ با کد تخفیف نقره ای:  ۱۹۶۰۰ تومان

منبع: شرکت فراگستر

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما