آغازه لیست کتابها کتابهای مهندسی نرم افزار دانلود روشهای مدلسازی مهندسی نرم افزار به زبان فارسی

دانلود روشهای مدلسازی مهندسی نرم افزار به زبان فارسی تکنیک های مدل سازی

کتاب تکنیکهای مدل سازی در مهندسی نرم افزار به روش سنتی پرداخته می شود. شما چگونه داده های با ERD مدل سازی کنید. همچنین جریان بین داده ها را با دیاگرام DFD مدل سازی کنید. این جزوه میتواند شما را در این امر راهنمایی کند. امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

عنوان کتاب:   روشهای مدلسازی مهندسی نرم افزار به زبان فارسی

نویسنده: نامشخص

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۹

حجم فایل: ۱٫۹ مگابایت

 روشهای مدلسازی مهندسی نرم افزار

یک مدل، تقسیم یک برنامه پیچیده با یک سیستم عظیم را به اجزای ساده، راحت می‌کند ؛ اجزای مجزا نیک می‌توان به صورت منفرد مطالعه می‌کرد. می‌توان راحت‌تر روی قسمت‌های کوچک‌تر یک سیستم تمرکز کرد. در این مقاله ابتدا به معرفی ابعاد فرایند و مهندسی و مقایسه روش‌های معمول مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار و مدل‌سازی اطلاعات شامل IDEF1 IDEF0 ، UML ERD DFD IDEF1X و …. همچنین به نمایش ، مراحل مدلسازی، مزایا و معایب هر یک پرداخته می‌شود . در ادامه تأکید می‌شود که کدام یک از روش‌ها بیشتر جهت مدل‌سازی اطلاعات با تکیه بر ابعاد فراگرد به کار رفته و در نهایت چارچوبی برای مدلسازی فرآیندهای تجاری و مدل‌سازی که اطلاعات در مهندسی نرم‌افزار است با تکیه بر ابعاد فرایند ارائه می‌گردد. این چارچوب مهندسین نرم‌افزار کمک خواهد کرد که به جای استفاده از روش‌های مختلف مدلسازی و سردرگمی در آن‌ها از بهترین روش جهت مدل‌سازی متناسب با ابعاد فرآیندهای پروژه‌ها خود استفاده نمایند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: تکنیکهای مدل سازی, دیاگرام DFD, روشهای مدلسازی مهندسی نرم افزار, مدل سازی, مدلینگ, models, UML, DFD، ERD, تکنیک های مدل سازی, مدل سازی فرآیندی, مدل سازی داده ای, مدل سازی رفتاری, شی گرایی, مهندسی نرم افزار

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما