آغازه آموزش شبکه آموزش مجازی سازی دانلود کتاب آموزش vSphere به فارسی راه اندازی سرور مجازی

دانلود کتاب آموزش راه اندازی سرور مجازی با vSphere

کتاب آموزش فارسی راه اندازی سرور مجازی با vSphere . با مجازی‌سازی می‌توان بدون خرید سخت‌افزارهای اضافی، افزونگی به وجود آورد. افزونگی به این معنی است که چند سرور یک کار را انجام دهد و در این صورت اگر یک سرور به هر دلیلی از کار بیفتد، سرور دیگری که همان کار را انجام می‌دهد، می‌تواند جایگزین آن شود. این کار باعث جلوگیری از وقفه می‌شود. ایجاد دو سرور مجازی که یک کار انجام می‌دهند، روی یک سرور فیزیکی منطقی نیست، چراکه اگر سرور فیزیکی از کار بیفتد، هر دو سرور مجازی از کار می‌افتند. معمولا سرور مجازی افزونه را روی یک سرور فیزیکی دیگر قرار می‌دهند. سرورهای مجازی به برنامه نویسان اجازه می‌دهند آزمایش‌های خود را روی سیستم‌های مجزا و مستقل انجام دهند و نیازی به خرید سرور فیزیکی جدید نداشته باشند. مستقل بودن سرور‌های مجازی از یکدیگر باعث می‌شود برنامه‌نویسان، آزمایش‌های خود را بدون نگرانی از تحت تأثیر قرار گرفتن شبکه و سرورهای دیگر انجام دهند. در این کتاب راهنمایی کامل برای نصب و راه اندازی یک دیتا سنتر مجازی سازی شده آورده شده. بعلاوه که یک فصل هم به storage ها اختصاص داده شده است.  کتاب آموزش vSphere به فارسی راه اندازی سرور مجازی را به شما آموزش می دهد.

عنوان کتاب: آموزش راه اندازی سرور مجازی با vSphere

نویسنده: سید محمد جواد اسماعیلی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۱۱

حجم فایل: ۳٫۵ مگابایت

آموزش راه اندازی سرور مجازی با vSphere

فصل اول : همین سطوریست که در حال حاضر از نظر می گذرانید , و شاید گزاردن نام فصل بر آن اندکی گران باشد .

فصل دوم : شرح کاملیست از تکنولوژی های مجازی سازی در رده های مختلف که مجازی سازی سرور به عنوان شاخه ای از مجازی سازی در این فصل به تفصیل بررسی می شود . توصیه می شود بجهت رفع ابهام و تسلط بیشتر بر مفاهیم , این فصل را مطالعه کنید .

فصل سوم : در این فصل مجموعه vSphere بعنوان یک تکنولوژی قدرتمند در زمینه مجازی سازی سرور معرفی شده و تمامی مولفه ها و ابزارهای موجود در آن بطور مشروح مورد بررسی قرار می گیرد .

فصل چهارم : در این فصل فرآیند نصب اجزا مختلف vSphere و نیازمندیهای سخت افزاری و نرم افزاری برا ینصب هر یک از این اجزا بطور کامل بررسی می شود .

فصل پنجم : از آنجایی که سیستم های ذخیره سازی اهمیت بالایی در مجازی سازی سرور دارند , و اینکه بسیاری از قابلیت های مجموعه vSphere که شرح آنها در ادامه خواهد آمد , فقط و فقط در سایه ذخیره سازی های Share شده قابل استفاده خواهند بود . بنابراین در این فصل شرح مختصری از سیستم های ذخیره سازی بیان می شود , و در همین فصل توسط openfiler یک سیستم iSCSI برای استفاده در vSphere راه اندازی خواهیم کرد .

فصل ششم : در این فصل نحوه مدیریت دیتاسنتر مجازی سازه شده را به کمک vCenter Server را بررسی خواهیم کرد .

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

آموزش VMWare vSphere 5, آموزش تنظیم سرور اختصاصی, آموزش کامل تنظیمات سرور مجازی, آموزش کانفیگ vps, انواع سرور, برنامه نویسی سرور, تفاوت سرور مجازی و اختصاصی, تنظیمات امنیتی vps, روشهای storage, سرور اختصاصی, سرور دانلود, سرور مجازی, سرور پشتیبان, کانفیگ سرور

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما