آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب بررسی تخصصی فناوری وایمکس Wimax به زبان فارسی

دانلود کتاب بررسی تخصصی فناوری وایمکس به زبان فارسی

کتاب بررسی تخصصی فناوری وایمکس به زبان فارسی.  بررسی تخصصی فناوری وایمکس مختصری به تکنولوژی وایمکس IEEE 802.16 و سپس به بحث  QOS می پردازد. در این کتاب شما بطور کامل با فناوری و تکنولوژی Wimax اشنا خواهید شد.  فناوری وایمکس در حال حاضر پشتیبانی بسیار قوی از قابلیت های QOS انجام می دهد.لایه MAC در وایمکس از معماری اتصال گرا برخوردار است. وایمکس با استفاده از این معماری می تواند از کاربردهای گوناگون نظیر سرویس های صوت و ارتباطات چند رسانه ای پشتیبانی کند.

عنوان کتاب: بررسی تخصصی فناوری وایمکس به زبان فارسی

نویسنده: صادق خیر اللهی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۳

حجم فایل: ۳٫۲ مگابایت

کتاب بررسی تخصصی فناوری وایمکس Wimax به زبان فارسی

بطور خلاصه وایمکس یک فناوری نوین در عرصه اینترنت در دنیا به شمار می رود. Wimax امکان دسترسی به اینترنت را به هردو صورت ثابت و کاملاً سیار در یک ناحیهٔ گسترده فراهم می آورد. آخرین بازبینی وایمکس امکان دسترسی با نرخ انتقال داده ۴۰ مگابیت بر ثانیه را عرضه می کند. با استاندارد آی‌تریپل‌ئی ۸۰۲٫۱۶ انتظار می رود که سرعت انتقال تا یک گیگابیت بر ثانیه افزایش یابد.

 فناوری WiMAX

 فناوری WiMAX خدمات ارتباطی بی سیم از طریق امواج رادیویی است که از خدمات دهنده به محل دریافت کننده منتقل می شود. شبکه بنا شده با فن آوری WiMAX جز شبکه های بی سیم شهری محسوب می شود که به راحتی می تواند با وجود منطقه وسیعی که ایستگاههای وایمکس تحت پوشش قرار می دهند امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برای سازمانها، شرکت های تجاری و منازل مسکونی فراهم آورد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: بررسی تخصصی فناوری وایمکس, فناوری وایمکس, معرفی وایمکس, بررسی فناوری وایمکس, wimax, کتاب بررسی  وایمکس Wimax

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما