آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی کتاب آموزش زبان برنامه نویسی اسکالا Scala

کتاب آموزش زبان برنامه نویسی اسکالا Scala

کتاب آموزش زبان برنامه نویسی اسکالا Scala به زبان فارسی را برای شما علاقه مندان حوزه برنامه نویسی آماده کرده ایم. اسکالا یک زبان تابعی می باشد که از قابلیت زبانهای شی گرایی نیز پشتیبانی می نماید. scala زبانی object-functional است که هم از object-oriented پشتیبانی می کند و هم از functional programming .به چنین زبان هایی multi-paradigm گفته می شود از اسکالا در حوزه های بیگ دیتا و وب سرویس های با قابلیت هیا فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. زبان اسکالا اولین بار توسط Martin Odersky در سال ۲۰۰۱ طراحی شد و در سال ۲۰۰۳ انتشار یافت.واژه scala از دو کلمه Scalable و Language گرفته شده است.اسکالا از زبان های برنامه نوسی مختلفی تاثیر گرفته است و کدهای کوتاهی در مقایسه با بسیاری از زبان های برنامه نویسی موجود دارد. در ادامه کتاب آموزش برنامه نویسی اسکالا را برای شما کاربران سایت آغازه آماده دانلود کرده ایم که میتوانید در ادامه آن را مطالعه کنید.

عنوان کتاب:  آموزش زبان برنامه نویسی اسکالا Scala

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه : ۵۱

حجم فایل: ۷۰۰ کیلوبایت

 آموزش زبان برنامه نویسی اسکالا Scala

آموزش زبان برنامه نویسی اسکالا Scala

نکته : چون کد های اسکالا به بایت کدهای جاوا تبدیل می شوند پس به راحتی می توانید از کتابخانه های جاوا نیز در اسکلا استفاده کنید و این یعنی ترکیب قدرت جاوا و اسکلا.
روش ها و منابع بسیاری برای یادگیری اسکالا وجود دارد ولی در این آموزش از روش مبتنی بر مثال استفاده می کنیم. در طی مثال هایی با ویژگی های این زبان آشنا می شویم و در صورتی که علاقه داشته باشید می توانید بعداً به صورت جدی تر آن را ادامه دهید.

زبان برنامه نویسی اسکالا , آموزش  Scala ,  زبان برنامه نویسی اسکالا Scala

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : آموزش زبان برنامه نویسی اسکالا Scala
  • حجم فایل : 700 کیلوبایت
  • توضیحات کوتاه : آموزش اسکالا Scala
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما