آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای دانلود کتاب آموزش Photoshop به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش Photoshop به زبان فارسی

نرم افزار فتوشاپ یکی از معروف ترین نرم افزارهای گرافیکی می باشد که در طراحی بنر های تبلیغاتی  ، طراحی گرافیکی ، ویرایش تصاویر و… بکار می رورد. Photoshop به معنی کارگاه عکس یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. شما می توانید کتاب آموزش نرم افزار فتوشاپ را به زبان فارسی رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان کتاب:  کتاب آموزش Photoshop به زبان فارسی

نویسنده: آرمان زاهدی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۷۱

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

فتوشاپ بدون شک یکی از قوی ترین نرم افزارهایی است که برای کار با تصاویر دیجیتال و ویرایش آن ها استفاده می شود، در این آموزش سعی داریم به صورت کامل و گام به گام ابزارها و کارکردهای این نرم افزار را بررسی نماییم.

امکانات گسترده ای برای خلق رویاهای باور نکردنی دنیای گرافیست ها، نقاشان، عکاسان، انیماتورها و حتی فیلمسازان را فراهم نموده است. برای ساختجلوه های ویژه، بافت های مخصوص برای نرم افزار های ۳ بعدی و کار بر روی آبجکت های ۳ بعدی به طور مستقیم در فتوشاپ امکانات بسیاری تعبیه شده است.

ر طول این دوره آموزشی ، علاوه بر آشنایی با مفاهیم پایه ای فتوشاپ ، نحوه اعمال انواع افکت ها را آموزش میدهیم.این دوره آموزشی را با مقدمات شروع میکنیم و تا مباحث پیش رفتهمی پردازیم. این کتاب یکی از کاملترین راهنمای آموزش فتوشاپ می باشد که می توانید از سایت آغازه دانلود کنید.

کتاب آموزش نرم افزار فتوشاپ

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: آموزش Photoshop, دانلود کتاب آموزش Photoshop, نرم افزار فتوشاپ, کتاب آموزش نرم افزار فتوشاپ, کتاب آموزش Photoshop, فتوشاپ, دانلود کتاب آموزش Photoshop به زبان فارسی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما