آغازه آموزش برنامه نویسی پایگاه داده اکسس دانلود کتاب آموزش نمودار ERD به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش نمودار ERD به زبان فارسی

کتاب راهنمای نمودار ERD را برای شما آماده کرده ایم. و اما نمودار ای ار دی چیست و چه لزوم دارد تا ما قبل از تهیه یک بانک اطلاعاتی برای یک برنامه و داده ای یک سازمان از آن استفاده کنید.؟ Entity Relationship ( ارتباط موجودیت ) که به اختصار به اون ER Model میگویم ، نموداری در دسته Data Model می باشد. ( گاهی اوقات ممکنه واژه ERD یعنی ER Diagram را هم بشنوید.)ER Model، که شامل یک سری نمادهای گرافیکی هست، برای نشان دادن ساختار داده ای سیستم مورد بررسی، استفاده می شود. و بطور خلاصه می توان تو یه جمله تعریفی از ER داشته باشیم، نمودار ER در واقع اشیای داده ای، صفات و روابط بین هر یک از اشیای داده ای رو نشون می شود. حال شما می توانید راهنمای جامع رسم نمودار ERD را که به زبان فارسی نوشته شده است را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان کتاب:  کتاب آموزش نمودار ERD به زبان فارسی

نویسنده: نامشخص

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۸

حجم فایل: ۰٫۷ مگابایت

آموزش (Entity Relationship Diagram) نمودار ER برای دانشجویان عزیز قرار داده شده است.

آموزش نمودار ERD

ER Model، که شامل مجموعه ای از نمادهای گرافیکی است، برای نشان دادن ساختار داده ای سیستم مورد بررسی، استفاده می شود. و بطور خلاصه می توان گفت، نمودار ER در واقع اشیای داده ای، صفات و روابط بین هر یک از اشیای داده ای را نشان می شود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب راهنمای نمودار ERD, نمودار ER, کتاب آموزش نمودار ERD, نمودار erd چیست, آموزش نمودار ERD, نمودار ER به زبان ساده چیست, دانلود کتاب آموزش نمودار ERD, ERD, واژه ERD, آموزش ERD, نمودار ای ار دی چیست, پایگاه داده

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما