آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب آموزش شبکه های رایانه ای

دانلود کتاب آموزش شبکه های رایانه ای

شبکه های رایانه ای شامل بسیاری از نود ها و کامپیوتر ها و عناصر واسط رسانهای که توسط یک رسانه ی انتقال به هم وصل شده اند تشکیل شده است. امروزه شبکه های کامپیوتری در وسعت های LAN و WAN و… پیاده سازی میشوند . کتاب شبکه های رایانه ای که توسط مهندس آرشین خوش رو، مهندس محمد علی شاهی و مهندس سید حمیدرضا ضیایی در ۲۸۰ صفحه نوشته شده است شما را در یادگیری مفاهیم شبکه یاری می رساند. یک شبکه رایانه‌ای (Computer Network)، که اغلب به طور خلاصه به آن شبکه گفته می‌شود، گروهی از رایانه‌ها و دستگاه‌هایی می‌باشد که توسط کانال‌های ارتباطی به هم متصل شده‌اند. شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند.امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب : کتاب آموزش شبکه های رایانه ای

زبان کتاب: فارسی

نویسنده: آرشین خوش رو

تعداد صفحه: ۲۸۰

حجم فایل: ۳٫۵ مگابایت

TCP یک پروتکل Connection Oriented یا اتصال گرا است و بدین معناست که صحت اطلاعات ارسالی برای این پروتکل بسیار مهم است و از جهتی سرعت آن نسبتا پایین است . پروتکل IP یک پروتکل Connection Less یا غیر اتصال گرا است که بدین معناست صحت داده های ارسالی چندان مهم نیست و سرعت بیشتر مد نظر است ، در شبکه های مبتنی بر TCP بیت به بیت داده ها بعد از انتقال در شبکه بررسی می شود و همین دلیل کندی آن است ، در صورتیکه در شبکه های IP سرعت ارسال مهم است . پشته پروتکل TCP/IP نقاط ضعف هر یک از این دو پروتکل را پوشش داده است و یک پروتکل ترکیبی خوب ایجاد کرده است.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش شبکه, شبکه های رایانه ای, شبکه های کامپیوتری, آموزش شبکه, حمد علی شاهی, حمیدرضا ضیایی, Computer Network, انواع شبکه, دانلود کتاب آموزش شبکه

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۲ )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما