آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود جامع ترین کتاب آموزش وردپرس به زبان فارسی

دانلود جامع ترین کتاب آموزش وردپرس به زبان فارسی

سیستم مدیریت محتوا وردپرس یکی از معروف ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت می باشد که برای طراحی وب سایتهای شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم مدیریت محتوا محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی داراست. بخاطر افزونه های بسیار و راحتی کار کرد آن می توان به عنوان قدرتاین سیستم مدیریت محتوا دانست. WordPress در عین سادگی دارای سئو پیش فرض بسیار قوی می باشد لذا برای سایتهای دانلود ، و …. مناسب می باشد. ک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress . ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. از این رو در این بخش از سایت آغازه کتاب آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای شما آماده کرده ایم.

عنوان کتاب: دانلود جامع ترین کتاب آموزش وردپرس به زبان فارسی

نویسنده: نامشخص

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۶۱

حجم فایل: ۲٫۴ مگابایت

آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟ بدون شک این کتاب با عنوان کاملترین مرجع آموزش وردپرس مناسب شماست.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آموزش وردپرس, کتاب کاملترین مرجع ورد پرس, جامع ترین کتاب آموزش وردپرس, WordPress, وردپرس, آموزش وردپرس, کتاب کاملترین مرجع ورد پرس, دانلود کتاب کاملترین مرجع ورد پرس, مرجع ورد پرس, ورد پرس پي دي اف, کاملترین مرجع ورد پرس

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما