آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET دانلود فیلم آموزشی ASP.NET 2012 به زبان فارسی

دانلود فیلم آموزشی ASP.NET 2012 به زبان فارسی

فیلم آموزشی ASP.NET 2012 را که به زبان فارسی تهیه دشه است را تقدیم شما کاربران عزیز میکنیم. این فیلم آموزشی ASP.NET شما را از ابتدا و پایه گام به گام آموزش داده تا بک برنامه نویس حرفه ای طراحی وب شوید. این مجموعه در ۱۴ بخش گام به گام شما را با تکنولوژی ASP.NET اشنا کرده و نیز در پایان شما میتوانید یک وب سایت حرفه ای طراحی کنید. این فیلم آموزشی شامل آموزش CMS دات نت نیوک نیز می باشد. شما با مشاهده ی این فیلم آموزشی از ابتدا همراه با مطالب آموزشی میتوانید یک سیستم مدیریت محتوا با ASP.NET طراحی کنید. این مجموعه فیلم آموزشی به زبان فارسی شامل مفاهیم:  طراحی لایه های صفحات وب بکمک دیو و جداول ، ستر پیج و کنترل های ASP.NET ، کار با یوزر کنترل ها و آدرس دهی در محیط ای اس پی دات نت ، طراحی و ایجاد سیستم مدیریت محتوا (CMS) ، ولیدیتور ها در ای ASP.NET ، آموزش ADO.NET  و برقراری ارتباط سایت با پایگاه داده ، اپلیکیشن و سشن در ای اس پی دات نت ، مدیریت خطا ها در ASP.NET ، تائید هویت و مجوز های دسترسی ، ارسال ایمیل ، آپلود فایل در وبسایت ، کار با منو ها در ای اس پی دات نت ، چند زبانگی در وبسایت و پابلیش وب سایت و نصب و راه اندازی CMS DotNetNuke در محیط IIS و WEB می باشد که شما میتوانید این مجموعه فیلم آموزشی ASP.NET 2012 را به زبان فارسی رایگان دانلود کنید. امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

عنوان کتاب: دانلود فیلم آموزشی ASP.NET 2012

زبان فیلم آموزشی: فارسی

حجم فایل: ۱٫۶ گیگابایت

 فروش این مجموعه شرعا حرام و پیگرد قانونی دارد. این مجموعه سرفا جهت آموزش کاربران عزیز در سایت آغازه قرار داده شده است.

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی ASP.NET 2012 فارسی, آموزش ASP.NET, آموزش CMS دات نت نیوک, فیلم آموزشی ای اس پی دات نت, دانلود فیلم آموزشی ASP.NET 2012, ااپلیکیشن و سشن در ای اس پی دات نت, طراحی و ایجاد سیستم مدیریت محتوا (CMS), فیلم آموزشی ASP.NET 2012 به زبان فارسی, مستر پیج و کنترل های ASP.NET, ولیدیتور ها در ای ASP.NET, چند زبانگی در وبسایت با ASP.NET 2012, کار با یوزر کنترل ها و آدرس دهی در محیط ای اس پی دات نت

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم- بسته های ۹۰۰ مگابایت:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک مستقیم – سرور دوم:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید.

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید.

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما