آغازه آموزش شبکه آموزش مایکروسافت دانلود فیلم آموزشی ویندوز سرور ۲۰۱۲ آزمون MCSA و MCSE به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی ویندوز سرور 2012 آزمون MCSA و MCSE به زبان انگلیسی

فیلم آموزشی ویندوز سرور ۲۰۱۲ را که با زبان انگلیسی ساده وروان برای شما آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی شما را برای آزمون ۷۰-۴۱۰ مایکروسافت آماده کرده و این فیلم آموزشی شما را در دریافت مدارک معتبر MCSE و MCSA را دریافت کنید. این فیلم آموزشی کمک شایانی به شما خواهد نمود. مدرس این فیلم آموزشی John Savill می باشد که شما مرحله به مرحله شما را با مفاهیم پایه ای Windows Server 2012 از جمله نصب،پیکربندی ویندوز،پیکربندی هایپر وی،پیکربندی مدیریت سیستم و…. می توانید آزمون ۷۰-۴۱۰ را پشت سر بگذارید.این فیلم آموزشی بسیار روان بوده و نکات ریز این موارد به شما گفته می شود. شما میتوانید این فیلم آموزشی را باعنوان  Infiniteskills – Microsoft Windows Server 2012 Certification Training – Exam 70-410  رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزشی ویندوز سرور ۲۰۱۲ آزمون MCSA و MCSE

حجم فایل: ۹۹۶ مگابایت

با ارائه Windows Server 2012، مایکروسافت دوباره اسم MCSE رو انتخاب کرد. منتهی این بار مخفف Microsoft Certified Solutions Expert می باشد.

MCSE Windows Server 2012

تفاوت MCSE 2003 و MCITP در تعداد کتاب های دوره آموزشی بود. همینطور کسایی که با MCSE 2003 شروع میکردند، پایه قویتری داشتن نسبت به کسانی که از MCITP شروع کرده بودند.
در مورد MCITP و MCSE 2012 هم همین موضوع صدق می کند. کتاب ها و Course های آموزشی فرق می کنند. به خصوص که Server 2012 بیشتر روی محایبات ابری (Cloud Computing) مانوور می دهند. و البته هسته ویندوز چندان تغییری نمی کند، بلکه به امکانات ویندوز اضافه میشود.
بنابراین دوستانی که MCITP میخونن، نسبتا پایه قوی تر و تجربه بیشتری دارن نسبت به دوستانی که با MCSE 2012 شروع می کنند.
البته آموزش گاه ها به دلیل رقابتی که با هم دارند، اکثرا روی آوردن به تدریس MCSE 2012. این در حالی می باشد که تدریس این دروس نیاز به تجربه کاری قوی دارد. چرا که من معتقدم استادی در تدریس موفق تر است که از نظر کاری قوی باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۹۰۰ مگابایت

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی ویندوز سرور ۲۰۱۲, ویندوز سرور ۲۰۱۲, Windows Server 2012, فیلم آموزشی ویندوز سرور, مدارک معتبر MCSE و MCSA, آزمون ۷۰-۴۱۰ مایکروسافت, icrosoft Windows Server 2012 Certification Training, دانلود فیلم آموزشی ویندوز سرور ۲۰۱۲ آزمون MCSA و MCSE

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما