آغازه فیلمهای آموزشی فیلمهای آموزشی فارسی دانلود فیلم آموزشی طراحی بنرهای تبلیغاتی فلش (Flash) به زبان فارسی

دانلود فیلم آموزشی طراحی بنرهای تبلیغاتی فلش (Flash) به زبان فارسی

امروزه بنرهای تبلیغاتی نقش بسیاری را در رونق کسب و کار اینترنتی دارا هستند. تبلیغات های بنری با پسوند فلش یکی از روشهایی ارائه محصولات و خدمات به مشتریان می باشد. از این رو سعی کرده ایم فیلم اموزشی تولید و طراحی بنرهای تبلیغاتی فلش را به زبان فارسی برای شما اماده کنیم. که میتواند شما را در ساخت و ایجاد یک طرح تبلیغاتی مناسب یاری رساند امید است این فیلم آموزشی مورد پسند شما عزیزان سایت آغازه قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزشی طراحی بنرهای تبلیغاتی فلش (Flash)

حجم فایل: ۲۸ مگابایت

اگر بنر تبلیغاتی شما دارای جذابیت و کیفیت مناسبی نباشد ! برند و تجارت شما با شکست مواجه خواهد شد و با توجه به سرعت افزایش تعداد بنر ها در سایت های اینترنتی ، طبیعاتا بنر فلش شما باید دارای ویژگی هایی باشد ، که از رقبای خود در این عرصه عقب نمانید .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار امکان تنظیم پس زمینه و سرعت بارگذاری هر لایه است که از نظر امکانات در حد بهترین برنامه های طراحی جهان عمل می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اضافه کردن موسیقی به بنرها، قابلیت تولید کدهای html برای قرارگیری در وب سایت ها، امکان اتصال آدرس مورد نظر به بنر و … اشاره کرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۲۸ مگابایت

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی طراحی بنرهای تبلیغاتی فلش, طراحی بنرهای تبلیغاتی فلش, اآموزش ساخت بنر تبلیغاتی در فلش, آموزش ساخت بنر فلش به زبان فارسی, آموزش طراحی بنر فلش, دانلود فیلم آموزشی طراحی بنر فلش, ساخت بنر فلش, آموزشی طراحی بنرهای تبلیغاتی Flash

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما