آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT ویندوز ۷ هم باعث اختلاف ایران و آمریکا می‌شود

 ویندوز 7 هم باعث اختلاف ایران و آمریکا می‌شود

ویندوز ۷ هم باعث اختلاف ایران و آمریکا می‌شود .هرچند کارشناسان اطلاعاتی به دلیل ممنوعیت صادرات کالاهای آمریکایی به ایران و همچنین عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران، دستیابی ایران به نرم‌افزار ویندوز هفت اورجینال را موضوع بسیار بااهمیتی می‌دانند؛ اما «تریسی کولوگین»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در این باره می‌گوید: ما باید بسیار مواظب باشیم، نه اینکه در این زمینه‌ها گزافه‌گویی کنیم.

پس از اینکه روز شنبه، سیستم های جاسوسی آمریکا اعلام نمودند، یک محموله نرم‌افزار ویندوز هفت (اورجینال و فول پک) به همراه کارشناسان «آی.‌تی» از شرکت ریموند واشنگتن به ایران وارد شده، کارشناسان معتقدند، احتمال بروز تنش بین ایران و آمریکا افزایش پیدا کرده و موجب بحث و جدل میان این دو کشور شود.
به گزارش خبرنگار «تابناک» به نقل از «‌هافنگتون پست»، هرچند کارشناسان اطلاعاتی به دلیل ممنوعیت صادرات کالاهای آمریکایی به ایران و همچنین عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران، دستیابی ایران به نرم‌افزار ویندوز هفت اورجینال را موضوع بسیار بااهمیتی می‌دانند؛ اما «تریسی کولوگین»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در این باره می‌گوید: ما باید بسیار مواظب باشیم، نه اینکه در این زمینه‌ها گزافه‌گویی کنیم.
سخنگوی پنتاگون ادامه داد: حتی در شرایط مطلوب برای نصب ویندوز هفت، دست‌کم دو تا پنج سال زمان نیاز است تا این ویندوز، به طور کامل و موفقیت‌آمیز در ایران گسترش پیدا کرده و در اغلب رایانه‌ها نصب شود.او همچنین اظهارات خود را با این مطلب به پایان رسانید که ایران در سه سال گذشته، تلاش بسیاری کرده است تا نرم‌افزار ماکروسافت ویستا را نصب کند اما آنها تاکنون این کار را انجام نداده‌اند!
بنا بر این گزارش و به گفته کارشناسان مایکروسافت، ویندوز ۷ که از سال گذشته، نسخه demo و امسال نیز نسخه ناقص آن در بازار پخش شده، از کاملترین و زیباترین نرم‌افزار‌های سیستم عامل بوده و دارای کمترین حفره امنیتی و مشکلات ویندوز «XP» و «Vista» است.
ناگفته نماند که مایکروسافت نسخه «Windows 7 Ultimate beta Build 7000 » خود را رسما در تاریخ جمعه، نهم ژانویه ۲۰۰۸ برای دانلود عمومی و تست در دو نسخه ۳۲bit به حجم ۲٫۴۳ GB و نسخه ۶۴bit به حجم ۳٫۱۵ GB منتشر نمود. فایل دانلود شده به صورت یک DVD Image و به فرمت ISO هست که به راحتی می‌توانید آن را به کمک هر برنامه‌ راینری همانند Nero روی یک DVD رایت کنید. این نسخه‌ها به دلیل بتا بودن و برای تست کاربران، آن هم رایگان از سایت مایکروسافت و در یک نسخه «Ultimate» قابل دریافت شدن هستند.
مایکروسافت در این «OS» جدید نسبت به ویندوز «Vista» [و XP] (از لحاظ ظاهر، امکانات، مشکلات سخت‌افزاری و از همه مهمتر سرعت) تغییرات مثبتی داشته است. از سال ۲۰۰۰ و پس از ویندوز موفق «XP»، قرار بود این «OS» منتشر شود، اما به دلایل گوناگون و مشکلات متعدد و همانند همیشه، عجله بیل گیتس، ویندوز Vista که اشکالات بسیاری داشت، در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، ولی به گفته مسئولان مایکروسافت، «Windows 7» نسخه ارتقا یافته و بهینه شده «Windows Vista» هست که مشکلات آن را ندارد.

Windows 7 Ultimate, ویندوز هفت, مایکروسافت ویندوز ۷ ,

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما