آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش سی پلاس پلاس دانلود کتاب مقدمه ای بر OpenGL در سی پلاس پلاس به زبان فارسی

دانلود کتاب مقدمه ای بر OpenGL در سی پلاس پلاس به زبان فارسی

کتاب مقدمه ای بر OpenGL در سی پلاس پلاس به زبان فارسی را برای شما آماده کرده ایم. گرافیک کامپیوتری همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. در کتاب آماده شده با Opengl در برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس آشنا خواهید شد.

عنوان کتاب: کتاب مقدمه ای بر آموزش OpenGL در سی پلاس پلاس به زبان فارسی

نویسنده: بهرام بیگی

تعداد صفحه: ۳۷

حجم فایل: ۱ مگابایت

کتاب مقدمه ای بر OpenGL در سی پلاس پلاس

توضیحی درباره ی OpenGL :

OpenGL یک زبان برنامه نویسی مانند c یا c++ نیست. OpenGL بیشتر شبیه کتابخانه زمان اجرای C می باشدکه یک سری توابع از پیش بسته بندی شده را تدارک دیده. در عمل چیزی به نام برنامه OpenGL وجود ندارد. وقتی ما میگوییم این یک برنامه OpenGL است یعنی در ساختار این برنامه از OpenGL به عنوان API گرافیکی اش استفاده کرده است همانطور که ما از توابع APIویندوز استفاده میکنیم تا بتوانیم به فایلها و امکانات شبکه ای و غیره ویندوز  دسترسی پیدا کنیم. همین طور هم ما از توابع OpenGL استفاده میکنیم تا بتوانیم گرافیک سه بعدی بلادرنگ طراحی کنیم.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: opngl, مقدمه ای بر اوپن جی ال, کتاب الکترونیک, کتابهای آموزشی سی پلاس پلاس, آموزش opengl, آموزش کامل cplusplus, آموزش برنامه نویسی opengl, آموزش برنامه نویسی openGL در cplusplus, آشنایی با opengl, دانلود کتاب, دانلود کتاب های الکترونیکی, دانلود کتاب پی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

2 دیدگاه

  1. سلام ،،سایت دانلود فایل مشکل دارد،،لطفا لینک دانلود مستقیم برای آن قرار دهید

دیدگاه شما

نظر شما