آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب شبکه های بیسیم وایمکس به زبان فارسی

دانلود کتاب شبکه های بیسیم وایمکس به زبان فارسی

کتاب شبکه های بیسیم وایمکس به زبان فارسی . در این مسیر WiMAX بعنوان پدیده ای بی بدلیل در عرصه ارتباطات، از لحاظ سهولت دسترسی، پهنای باند وسیع، ظرفیت خدمات دهی و پوشش شبکه رادیویی، عملکرد مناسبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. WiMAX در اصل اصطلاحی ابداعی بوده که مخفف کلماتی است که به معنای قابلیت تبادل و استفاده اطلاعات در سطح جهانی برای دستیابی از طریق ماکروویو (Worldwide Interoperability for Microwave Access) می باشد. به طور خلاصه فناوری WiMAX خدمات ارتباطی بی سیم از طریق امواج رادیویی است که از خدمات دهنده به محل دریافت کننده منتقل می شود. شبکه های بنا شده با فن آوری WiMAX جز شبکه های بی سیم شهری محسوب می شود که به راحتی می تواند با وجود منطقه وسیعی که ایستگاههای وایمکس تحت پوشش قرار می دهند امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برای سازمانها، شرکت های تجاری و منازل مسکونی فراهم آورد. فناوری WiMAX در شرایط ایده آل با بردی برابر ۵۰ کیلومتر و سرعت دسترسی معادل ۷۰ مگا بیت بر ثانیه، در حال تکامل بخشیدن به فناوری باند پهن فعلی است. این فناوری می تواند امکان دسترسی به خدمات باند پهن را برای مشترکان معمولی و تجاری به صورت بی سیم فراهم کند و از جمله دیگر ویژگی های WiMAX این است که علاوه بر انتقال داده، انتقال صوت و تصویر را نیز به خوبی پشتیبانی می کند و خدماتی که ارائه شود، دارای محدودیت حجمی و زمانی نمی باشد.

عنوان کتاب: کتاب شبکه های بیسیم وایمکس به زبان فارسی

نویسنده: احمد فرهمند

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۴۴

حجم فایل: ۶۰۰ کیلوبایت

کتاب آموزش شبکه های بیسیم وایمکس

کتاب شبکه های بیسیم وایمکس به زبان فارسی

در این کتاب بصورت کامل و جامع کار با شبکه های بیسیم وایمکس را به شما عزیزان آموزش داده ایم . شبکه های بیسیم پهناهای متفاوتی دارند و اینترنت سیار را برای کاربران فراهم می کنند . نام وایمکس در سال ۲۰۰۱ توسط انجمن وایمکس انتخاب شد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

WiMAX, وایمکس, شبکه های بیسیم وایمکس, فناوری WiMAX, Worldwide Interoperability for Microwave Access, شبکه های بیسیم, کتاب, شبکه

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما