آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب معرفی شبکه های بی سيم وایمکس Wi-Fi و WiMAX به زبان فارسی

کتاب معرفی شبکه های بی سيم Wi-Fi و WiMAX

کتاب معرفی شبکه های بی سيم وایمکس Wi-Fi و WiMAX به زبان فارسی . در این بخش از سایت آغازه کتاب معرفی شبکه های وایمکس WiMAX را که توسط مهندس محمد جواد عرب نژاد تهیه شده است را تقدیم شما عزیزان می کنیم. در این کتاب شما با معماری شبکه های وایمکس و استانداردهای WiMAX بطور کامل آشنا خواهید شد. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

وایمکس (WiMAX) اصطلاحی ابداعی است که مخفف کلاماتی است که به معنای قابلیت تبادل و استفاده اطلاعات در سطح جهانی برای دستیابی از طریق میکروویو می‌باشد (Worldwide Interoperability for Microwave Access). چیزی که WiMAX در هسته خود دارد شامل استانداردهای مبتکرانه‌ای می‌شود که هدف آن تضمین کارکرد و هماهنگی امواج رادیویی باند پهن بی سیم برای استفادهٔ مشتریان از فروشنده‌ای به فروشندهٔ دیگر می‌شود.
وای-فای، مخفف عبارت Wireless Fidelity است و استانداردي از زيرمجموعه Bluetooth است و تحت آن ارتباطى با قدرتى بيشتر از خود Bluetooth ايجاد خواهد شد. ارتباط Wi-Fi بيشتر بر پايه ارتباط شبكه اينترنت به صورت بى سيم تاكيد مى كند و همين امر باعث محبوبيت بسيار زياد آن شده است با استفاده از اين تكنولوژى به راحتى در مسافرت، هواپيما و يا هتل مى توان از طريق Laptop به اينترنت متصل شد. Wi-Fi كه همان استاندارد IEEE802.11 است در مدل هاى ۸۰۲.۱۱a و ۸۰۲.۱۱b مورد استفاده قرار مى گيرد و استاندارد اصلى آن IEEE802.11b است. در اين مدل حداكثر سرعت انتقال اطلاعات ۱۱Mbps است و از فركانس راديويى ۴/۲ گيگاهرتز استفاده مى كند. براى سرعت بخشيدن به اين استاندارد مدل ديگرى نيز به نام ۸۰۲.۱۱b+ ايجاد شده كه سرعت انتقال را تا ۲۲Mbps افزايش مى دهد. در مدل ۸۰۲.۱۱a سرعت اطلاعات حدود ۵۴Mbps است و از فركانس ۵۰GHz استفاده مى شود. به طور حتم اين مدل در آينده اى نه چندان دور جاى ۸۰۲.۱۱b را خواهد گرفت.

حجم : ۱٫۱۲ مگابایت | فرمت : docx | صفحات : ۶۱ | زبان : فارسی |

کتاب معرفی شبکه های بی سيم وایمکس Wi-Fi و WiMAX به زبان فارسی

برای دانلود از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

دانلود کتاب معرفی شبکه های بی سيم وایمکس, معرفی شبکه های بی سيم, Wi-Fi, WiMAX, وایمکس, کتاب معرفی شبکه های وایمکس, معرفی شبکه های بی سيم وایمکس Wi-Fi و WiMAX .

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما