آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب چگونگی راه اندازی و پیکربندی سرویس دهنده squid اسکوئید به زبان فارسی

دانلود کتاب چگونگی راه اندازی و پیکربندی سرویس دهنده اسکوئید به زبان فارسی

کتاب چگونگی راه اندازی و پیکربندی سرویس دهنده squid اسکوئید به زبان فارسی . در این کتاب به بررسی آموزش پراکسی سرور اسکوئید لیوکس را مورد بررسی قرار می دهیم. از نصب و پیکربندی سرویس پروکسی در لینوکس جهت بالا بردن کارایی یک شبکه پرترافیک مورد بررسی قرار می گیرد. کتاب آموزش پروکسی سرور squid  که به زبان فارسی نوشته شده است راه گشای نیازهای شماست که رایگان از این پست دانلود کنید.

یک پراکسی سرور یک سرویس کارآمد جهت شبکه شما یا شبکه شما و اینترنت است که امنیت بالاتری را جهت کاربران اینترنت فراهم می کند و هم چنین می تواند بعنوان یک کش سرور هم استفاده شود که باعث بالا رفتن بازدهی سرور شما و سرعت آن در دسترسی به اینترنت می شود. Squid اولین برنامه Proxy-Cache با کارآیی بالا بود که به عنوان بخشی از پروژه ی Harvest توسعه داده شد. Squid به راحتی نصب می شود و فایل پیکربندی پیش فرض آن برای نود درصد نصب‌ها درست است و نیازی نیست فایل را تغییر دهید و بهتر است بعضی انتخاب‌ها مثل قوانین نوسازی را تا زمانی که تجربه ی کافی به دست نیاورده‌اید، تغییر ندهید. در این مقاله بر روی انتخاب های پایه ی squid کار خواهیم کرد.

عنوان کتاب: کتاب چگونگی راه اندازی و پیکربندی سرویس دهنده اسکوئید به زبان فارسی

نویسنده: سید پوریا حسینی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۸۵

حجم فایل: ۲٫۸ مگابایت

آموزش پراکسی سرور اسکوئید لیوکس

آموزش پراکسی سرور اسکوئید لیوکس

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

نصب و پیکربندی سرویس‌دهنده Squid, کتاب چگونگی راه اندازی و پیکربندی سرویس دهنده اسکوئید, Squid, دانلود کتاب نصب و پیکربندی سرویس دهنده اسکوئید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما