آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب امنیت مسیریابی در شبکه های موردی سیار به زبان فارسی

دانلود کتاب امنیت مسیریابی در شبکه های موردی سیار به زبان فارسی

کتاب امنیت مسیریابی در شبکه های موردی سیار به زبان فارسی . کتاب و مقاله فوق در باره ی امنیت مسیریابی در شبکه های موردی سیار میپردازد که این کتاب یکی از کاملترین کتابهای فوق در این زمینه میباشد . که شما از سایت اغازه میتوانید رایگان دانلود کنید. یکی از مهمترین موارد امنیتی در شبکه های موردی، ارائه یک الگوریتم مسیریابی امن در این شبکه هاست. در چند سال اخیر تلاش زیادی برای ارائه یک الگوریتم مسیریابی امن در شبکه های موردی انجام و غیره اشاره SEAD ،Ariadne ،SRP ،SAODV ،ARAN شده است. از این میان می توان به پروتکلهای کرد. ولی هر کدام از آنها دارای مشکلات خاص مربوط به خود می باشند و همچنان کمبود یک الگوریتم که هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ کارایی شبکه در حد قابل قبولی باشد احساس می شود.

عنوان کتاب: امنیت مسیریابی در شبکه های موردی سیار

نویسنده: بهرام نجف پور

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۷۰

حجم فایل: ۲٫۱ مگابایت

 امنیت مسیریابی در شبکه های موردی سیار

در این کتاب به بررسی الگوریتم های  مسیر یابی موردی و سیار مورد بررسی قرار می گیرد. درالگوریتم های مسیریابی شبکه های موردی برای درخواست مسیر از ارسال سیل آسا استفاده می شود . همچنین مزایای دیگر در مقایسه با دو پروتکل مسیریابی AODV و DSR تاخیر انتها بهانتهای کم آن و نرخ دریافت بسیار بالایی آن است . استفاده از زیر ساخت سلولی برای مسیریابی شبکه های موردی، امکان دستیابی به مسیرهای بهینه را با توجه به کیفیت سرویس درخواستی ممکن می سازد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

امنیت مسیریابی در شبکه های موردی سیار, امنیت مسیر یابی در شبکه های موردیادهاک, امنیت مسیریابی در شبکه های موردی, AODV, الگوريتم, ARAN پروتكل, ARIADNE پروتكل, DSR الگوريتم, EKE پروتكل, hop تغيير مسير به وسيله تغيير تعداد, MODIFICATION حملات مبتني بر, SAODV پروتكل, SEAD پروتكل, SPAAR پروتكل, SRP پروتكل, براي انتقال اطلاعات FLOODING استفاده از الگوريتم, تكنيك سگ نگهبان, حمله سوراخ كرم, شبكه موردي, مسيريابي در شبكه هاي موردي

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما