آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP دانلود کاملترین فیلم آموزش php به زبان فارسی

دانلود کاملترین فیلم آموزشی آموزش php به زبان فارسی

 مجموعه کاملترین فیلم آموزشی PHP به زبان فارسی را برای شما عزیزان آماده دیده ایم. پی‌اچ‌پی از گونه زبان‌های پردازه‌نویسی تحت وب می باشد. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل (پرل (زبان برنامه‌نویسی)) می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل مای‌اس‌کیوال قدرت آن را افزایش داده‌است.مشهورترین نرم‌افزارهای(بسته‌های) ایجاد شده با پی‌اچ‌پی عبارت‌اند از phpBB، SMF،wordpress ,drupal,moodle, Mambo، Joomla، PHP-Nuke، MyBB و مدیاویکی (مدیاویکی) (که این وب‌گاه با آن طراحی شده). پی‌اچ‌پی می‌تواند جایگزینی برای زبان‌های ای‌اس‌پی‌دات‌نت و JSP وپرل (زبان برنامه‌نویسی) باشد. همچنین یکی از بهترین نمونه‌های برنامه‌نویسی PHP در سطح وسیع سایت فیس‌بوک است.

عنوان فیلم آموزشی: کاملترین فیلم آموزشی آموزش php به زبان فارسی

زبان آموزش: فارسی

حجم فایل: ۵۰۱ مگابایت

دانلود کاملترین فیلم آموزشی آموزش php به زبان فارسی از سایت آغازه از لینکهای زیر دریافت کنید.

کاملترین فیلم آموزش php به زبان فارسی

PHP امکان استفاده از انواع مختلفی از پایگاه‌های داده را از جمله مای‌اس‌کیوال، اوراکل، IBM DB2، MsSQL Server،PostgreSQL و SQLite با دستورهایی ساده فراهم می‌سازد.

مشهورترین نرم‌افزارهای ایجاد شده با php عبارت‌اند از phpBB، SMF،wordpress,drupal,moodle, Mambo، Joomla، PHP-Nuke، MyBB و مدیاویکی (مدیاویکی) (که این وب‌گاه با آن طراحی شده اند).

PHP می‌تواند جایگزینی برای زبان‌های ای‌اس‌پی‌دات‌نت و JSP وپرل (زبان برنامه‌نویسی) باشد. همچنین یکی از بهترین نمونه‌های برنامه‌نویسی PHP در سطح وسیع سایت فیس‌بوک است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: آموزش php فارسی, فیلم آموزش فارسی php, فیلم آموزشی پی اچ پی فارسی, فیلم  PHP فارسی, دانلود کاملترین فیلم آموزشی آموزش php به زبان فارسی, مرجع فیلم آموزش فارسی php

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما