آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX به زبان فارسی

دانلود کتاب مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX به زبان فارسی

کتاب مفاهیم شبکه در سیستم عامل یونیکس را برای شما فراهم کرده ایم. این کتاب  از تاریخچه یونیکس شروع و به مباحث اسکریپت نویسی و بررسی محیط گرافیکی و راه اندازی سرویسهای شبکه در این سیستم عامل پرداخته میشود. شما میتوانید این کتاب را رایگاه از سایت آغازه دانلود کنیدسیستم عامل پونیکس یکی از قدیمی ترین سیستم عامل می باشد که برای ساختن آن زبان برنامه نویسی سی ابداع شد. شما با این سیستم عامل می توانید سرویس های شبکه مانند FTP , SSH , DHCP , DNS و بسیاری از سرویس ها را راه اندازی کنید.

عنوان کتاب: کتاب مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۹۸

حجم فایل: ۸۰۰ کیلوبایت

منبع: وب سایت دانشجوی ایرانی

مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX

تاریخچه یونیکس:

یونیکس در آزمایشگاه بل (Bell) متعلق به کمپانی AT&T در اواخر دهه ۶۰ میلادی توسعه داده شد. انتشار اولیه یونیکس در زمینه طراحی دستاوردهایی داشت که تا به امروز نیز در قید حیات مانده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از آنها که به فلسفه یونیکس معروف می‌باشد و هدفش ایجاد یک ابزار موژلار است که تنها یک کار را انجام می‌دهد ولی آن کار را به بهترین و بی‌نقص‌ترین شکل ممکن به انجام می‌رساند. بنابراین اگر با ترمینال لینوکس آشنایی داشته باشید به یقین این موضوع را می‌دانید که این سیستم به شما ابزارهای مختلفی ارائه می‌دهد که با ترکیب آنها به روش‌ّهای مختلف می‌توانید تسک‌های پیچیده‌تری را به سرانجام برسانید. حتی برنامه‌های دارای رابط گرافیکی نیز تمایل دارند ابزارهای کوچک‌تری را در پس‌زمینه فراخوانی کنند تا کارهای سنگین را به کمک آنها انجام دهند. همین موضوع ایجاد شل اسکریپت‌ها را برای متصل کردن ابزارهای ساده به یکدیگر با هدف به سرانجام رساندن کارهای پیچیده‌تر آسان می‌نماید.

تاریخچه یونیکس

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: مفاهیم شبکه در سیستم عامل یونیکس, مفاهیم شبکه در سیستم عامل UNIX, کتاب مفاهیم شبکه سیستم عامل یونیکس, پروسه هاي کلیدي unix, پروسه هاي کلیدي یونیکس, پوسته یونیکس

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما