آغازه آموزش شبکه آموزش سیسکو دانلود کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless به زبان فارسی

کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless به زبان فارسی را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب در مورد شبکه های wireless و طراحی سیستم های wireless می باشد که به طور خاص در مورد شبکه های مبتنی بر سیسکو به بحث می پردازد .این کتاب توسط اینجانب یوسف نعیمی ترجمه و برخی نکات مهم و کاربردی جهت فهم بهتر مطالب به آن اضافه گردیده که به عنوان یک quick reference می تواند هم به دانش خوانندگان کمک کند و هم آنها را برای آزمون ۶۴۰-۷۲۱ آماده سازد . این کتاب آموزش CCNA وایرلس به زبان فارسی تقدیم شما کاربران عزیز سایت آغازه می گردد. 

عنوان کتاب: کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless به زبان فارسی

نویسنده: یوسف نعیمی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۲۶

حجم فایل: ۱۵٫۲ مگابایت

کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless

در دوره ی سی سی ان ای وایرلس CCNA Wireless شما رو با انواع مفاهیم : سیگنال های رادیویی ، تکنولوژی آنتن ها ، توپولوژی Wireless LAN و غیره آشنا می سازد . برای فراگیری بهتر مفاهیم این دوره آموزشی بهتر است قبل از شروع ، دوره های CCNA R&S یا CCENT را بگذرانید تا بتوانید بطور دقیق تری از این دوره استفاده کنید آشنا خواهید شد. که بطور خلاصه سر فصل های این کتاب شامل مباحث مربوطه می باشد.  که منطبق بر برای آزمون ۶۴۰-۷۲۱  است.

 یادگیری این اصول و مفاهیم , علاوه بر آشنا کردن شما با نحوه عملکرد و تنظیمات محصولات سیسکو , شما را قادر می سازد که به راحتی با سایر تجهیزات و دستگاههای Wireless نیز کار کنید .

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: دانلود کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless, آموزش سیسکو CCNA Wireless, شبکه های wireless, آموزش شبکه های wireless, طراحی سیستم های wireless, شبکه های مبتنی بر سیسکو, یوسف نعیمی, سیسکو وایرلس

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما