آغازه لیست کتابها نظریه زبانها و ماشینها دانلود کتاب مقدمه ای بر نظریه زبانها و ماشین ها – پیتر لینز به زبان فارسی

دانلود کتاب مقدمه ای بر نظریه زبانها و ماشین ها – پیتر لینزبه زبان فارسی

کتاب مقدمه ای بر نظریه زبانها و ماشین ها – پیتر لینز به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم. همانطور که می دانید هدف از درس نظریه زبان ها و ماشین ها آشنایی با نظریه محاسبات است که با ارائه مدلهای انتزاعی از ماشینها و کامپیوترها مسائل نظری جالبی مورد بررسی قرار می گیرد که اغلب معماگونه بوده و در علوم کامپیوتر کاربردهای فراوانی دارند. زبانها، گرامرها و ماشینها سه موضوع اساسی در این درس بوده و با بررسی زبانهای مختلف، گرامرهای مربوطه و ماشینهای انتزاعی مورد استفاده برای پردازش آنها معرفی می گردد. یک زبان صوری تجریدی از مشخصه های کلی زبانهای برنامه سازی است که شامل مجموعه ای از علائم و ساختارها است که قالب کلی جملات را تعیین می کنند. مبانی نظری مورد مطالعه در زمینه های مختلفی مانند طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه سازی، کامپایلرها، سیستمهای شناسایی الگو، پردازش زبانهای طبیعی و … کاربرد دارند . این کتاب ترجمه دکتر مهدی صادق زاده میباشد. شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب مقدمه ای بر نظریه زبانها و ماشین ها – پیتر لینز به زبان فارسی

نویسنده: پیتر لینز – مترجم اثر: دکتر مهدی صادق زاده

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۲۰

حجم فایل: ۲٫۲ مگابایت

کتاب مقدمه ای بر نظریه زبانها و ماشین ها

کتاب مقدمه ای بر نظریه زبانها و ماشین ها – پیتر لینز به زبان فارسی

درس نظریه زبان ها و ماشین ها یکی از پیش نیاز های مهم درس اصول طراحی کامپایلر و درس های دیگر رشته مهندسی کامپیوتر است، در واقع می توان چنین برداشت کرد که ریشه و شرط اصلی درک نحوه کار کردن کامپایلرها، زبان های برنامه سازی و پذیرش کدها مربوط به فهم صحیح از آتاماتاها، ماشین های تورینگ و نظریه های محاسباتی درس نظریه زبان ها و ماشین ها است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

دکتر مهدی صادق زاده, ساختار برنامه نویسی, سیستمهای شناسایی الگو, علوم کامپیوتر, مدلهای انتزاعی, نظریه زبان ها و ماشین ها, نظریه زبانها و ماشین ها دکتر مهدی صادق زاده, پردازش زبان, پردازش زبانهای طبیعی, کامپایلرها, کتاب نظریه پیتر لینز, گرامر زبانها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما