آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET دانلود کتاب آموزش ASP.NET به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش ASP.NET به زبان فارسی

در این کتاب شما با توانایی های زبان طراحی وب ASP.NET بطور کامل اشنا خواهید شد و می توانید به طراحی صفحات وب داینامیک بپردازید. در این کتاب شما ابتدا با زبان سی شارپ و سپس با ابزارهیا کنترل صفحه های وب آشنا می شوید. سپس با اتصال با بانک اطلاعاتی sql server و تکنولوژی AJAX آشنا می شود.این کتاب یکی از کاملترین کتابهای طراحی صفحه های وب می باشد که دارای نکات بسیاری برای یادگیری می باشد که شما می توانید رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان کتاب: دانلود کتاب آموزش ASP.NET به زبان فارسی

نویسنده: نا مشخص

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۹۳

حجم فایل: ۱٫۹ مگابایت

ASP.NET برخلاف ASP کلاسیک ترجمه می گردد. در محیط دات نت می توان با استفاده از هر یک از زبانهای برنامه نویسی حمایت شده نظیر :

Visual basic.Net,C#,Jscrip.Net اقدام به نوشتن برنامه ها نمود.برنامه های ASP.NET از تمامی توان و پتانسیل های ارائه شده توسط دات نت استفاده می نمایند.

ه صفحات بر خلاف ASP.NET و PHP برنامه نوشته شده توسط برنامه نویس برای کاربر قابل مشاهده بوده و می تواند با ذخیره کردن آن این کدها را تغییر دهند.نکته مهم اینجاست که : اغلب افراد ASP.NET را یک زبان برنامه نویسی تصور می کنند ، درحالی که چنین نیست و تعریفی که برای ASP.NET می توان بیان کرد این است که : ASP.NET پلتفرمی است برای اجرای کدهای داینامیک در سرویس دهنده وب ، نه یک زبان برنامه نویسی !

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آموزش ASP.NET, آموزش ASP.NET, دانلود کتاب آموزش ASP.NET, آموزش ای اس پی نت, طراحی صفحه های وب, ASP.NET, دانلود کتاب آموزش ASP.NET به زبان فارسی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما