آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT مایکروسافت می‌خواهد فیس‌بوک را بخرد

مايکروسافت مي‌خواهد فيس‌بوک را بخرد, مايکروسافت و فيس‌بوک

مایکروسافت می‌خواهد فیس‌بوک را بخرد همکاری سه ساله شرکت‌های مایکروسافت و فیس‌بوک به یک اسلحه قدرتمند در مقابل گوگل و شبکه‌های اجتماعی وابسته به آن تبدیل شده است. در این میان، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت تایید کرد که این شرکت درخواست خرید بزرگترین شبکه اجتماعی آنلاین جهان یعنی فیس‌بوک را به مدیران آن داده است.

به گزارش informationweek ، فریتز لانمن مدیر مرکز استراتژی‌های خارجی و خریدهای بزرگ مایکروسافت طی مصاحبه‌ای تایید کرد که استیو بالمر  مدیرعامل این شرکت طی جلسه‌ای که با مارک زوکربرگ  موسس فیس‌بوک داشته، به او پیشنهاد خرید این شرکت را داده است.
لانمن گفت: «بله؛ ما تلاش کردیم تا شرکت فیس‌بوک را خریداری کنیم. فیس‌بوک در زمینه‌های مختلف با مایکروسافت و فعالیت‌های قبلی آن شباهت دارد».
اخبار منتشر شده حاکی از آن است که مایکروسافت پیشنهاد خرید فیس‌بوک به مبلغ ۱۵ میلیارد دلار را مطرح کرده که البته این خبر از سوی لانمن تایید نشده است. گفته می‌شود که سخنگوی مایکروسافت نیز در پاسخ به این سوال که مایکروسافت رقم مذکور را برای خرید فیس‌بوک پیشنهاد داده، هیچ چیز نگفت.
خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه پس از دیدار بالمر و زوکربرگ حکایت از پذیرفته نشدن این پیشنهاد از جانب مدیرعامل فیس‌بوک دارد. زوکربرگ در اکتبر ۲۰۰۷ فیس‌بوک را با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیون دلاری راه‌اندازی کرده بود که ارزش سهام این شرکت هم‌اکنون ۱۵ میلیارد دلار محاسبه می‌شود

مايکروسافت مي‌خواهد فيس‌بوک را بخرد, مايکروسافت و فيس‌بوک

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما