آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب امنیت در شبکه های بیسیم Wireless-LAN به زبان فارسی

دانلود کتاب امنیت در شبکه های بیسیم Wireless-LAN به زبان فارسی

مطلبی را که امروز در سایت آغازه برای شما آماده کرده ایم امنیت در شبکه های بیسیم  Wireless-LAN یا در اصطلاح WLAN میباشد. هر چند استفاده از این نوع ساختار در شبکه باعث راحتی و کاهش در هزینه های یک سازمان می شود ولی به علت فراگیر Broadcast بودن امواج رادیویی و مادون مرز مشخصی برای دسترسی یک هکر به اطلاعات داخلی شبکه وجود ندارد این جزوه شما را در بالابردن ضریب امنیت شبکه های بیسیم این نوع شبکه ها کمک خواهد نمود امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

عنوان کتاب:  کتاب امنیت در شبکه های بیسیم Wireless-LAN

نویسنده:  نامشخص

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۸

حجم فایل: ۵۰۰ کیلوبایت

   کتاب امنیت در شبکه های بیسیم Wireless-LAN

در مجموع، در تمامی دسته های شبکه های بیسیم، از دید امنیتی حقایقی مشترک صادق است :

• تمامی ضعف های امنیتی موجود در شبکه های سیمی، در مورد شبکه های بیسیم نیز صدق میکند. در واقع نه تنها هیچ جنبه ای چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ ساختاری، خاص شبکه های بی سیم وجود ندارد که سطح بالاتری از امنیت منطقی را ایجاد کند، بلکه همان گونه که ذکر شد مخاطرات ویژه ای را نیز موجب است.
• نفوذگران، با گذر از تدابیر امنیتی موجود، می توانند به راحتی به منابع اطلاعاتی موجود بر روی سیستم های رایانه ای دست یابند.
• اطلاعات حیاتی ای که یا رمز نشده اند و یا با روشی با امنیت پایین رمز شده اند، و میان دو گره در شبکه های بیسیم در حال انتقال می باشند، می توانند توسط نفوذگران سرقت شده یا تغییر یابند.
• حمله های DoS به تجهیزات و سیستم های بیسیم بسیار متداول است.
• نفوذگران با سرقت کدهای عبور و دیگر عناصر امنیتی مشابه کاربران مجاز در شبکه های بیسیم، می توانند به شبکه ی مورد نظر بدون هیچ مانعی متصل گردند.
• با سرقت عناصر امنیتی، یک نفوذگر میتواند رفتار یک کاربر را پایش کند. از این طریق می توان به اطلاعات حساس دیگری نیز دست یافت.
• کامپیوترهای قابل حمل و جیبی، که امکان و اجازه ی استفاده از شبکه ی بیسیم را دارند، به راحتی قابل سرقت هستند. با سرقت چنین سخت افزارهایی، می توان اولین قدم برای نفوذ به شبکه را برداشت.
• یک نفوذگر می تواند از نقاط مشترک میان یک شبکه ی بی سیم در یک سازمان و شبکه ی سیمی آن (که در اغلب موارد شبکه ی اصلی و حساس تری محسوب می گردد) استفاده کرده و با نفوذ به شبکه ی بیسیم عملاً راهی برای دستیابی به منابع شبکه ی سیمی نیز بیابد.
• در سطحی دیگر، با نفوذ به عناصر کنترل کننده ی یک شبکه ی بیسیم، امکان ایجاد اختلال در عملکرد شبکه نیز وجود دارد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: امنیت در شبکه های بیسیم, امنیت Wireless-LAN, کتاب امنیت در شبکه های بیسیم, امنیت در پروتکل های بیسیم, wlan security کتاب, دانلود کتاب امنیت در شبکه های بیسیم Wireless-LAN

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما