آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT بزرگترین تلویزیون LCD جهان در ایران

بزرگترین تلویزیون LCD جهان در ایران .بزرگترین LCD TV جهان به پهنای ۱۰۸ اینچ ساخته شده توسط شارپ توسط شرکت مادیران در پانزدهمین نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته خواهد شد.

بزرگترین تلویزیون LCD جهان در ایران

این LCD TV که LB1085 SHARP نام دارد و از جذابیت‌های ویژه در الکامپ پانزدهم خواهد بود از رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰ x 1080 یا ۲ مگا‌پیکسل برخورداراست که قابلیت تفکیک بیش از ۷۵۸ میلیون رنگ را دارد. روشنایی و شفافیت فوق‌العاده این محصول به همراه طول عمر طولانی آن باعث می‌شود تا به راحتی در محل‌های وسیع و روشن به طور شبانه‌روزی یا ۲۴ ساعته قابل استفاده باشد.

در این LCD TV 108 اینچی، ‌ورودی‌های,DVI , AV/S-Video , Component به همراه سه ورودی HDMI امکان دریافت تصاویر در هر نوع فرمت تصویر را برای استفاده‌کنندگان ممکن می‌سازد. از این تلویزیون می‌توان در محل‌هایی نظیرفرودگاه، ایستگاه راه‌آهن، مترو، مراکز ورزشی و تفریحی، ایستگاه‌های پخش تلویزیونی، مراکز عمومی (display information )، ویدئو کنفرانس، مراکز مالی و بورس، کارخانجات و مراکز آموزشی استفاده کرد.

مادیران که نمایندگی LCD TVهای شارپ را به عهده دارد در راستای ارایه جدیدترین نوآوری‌های بین‌المللی به کاربران ایرانی، برای نخستین بار این تلویزیون غول پیکر را با آغاز نمایشگاه الکامپ به نمایش خواهد گذاشت.

LCD، ایران، تلویزیون

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما