آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش JAVA دانلود مجموعه فیلم های آموزش جاوا – Java از مهندس کیانیان به زبان فارسی

دانلود مجموعه فیلم های آموزش جاوا - Java از مهندس کیانیان به زبان فارسی

مجموعه فیلم های آموزش جاوا – Java از مهندس کیانیان به زبان فارسی . زبان جاوا (Java) یک زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمند و پیشرفته است که به دست شرکت سان مایکروسیستمز (Sun Microsystems) طراحی و برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ به جهان معرفی شد. این زبان کاملاً شیءگرا است. برنامه‌های نوشته شده به زبان جاوا را می‌توان بر روی هر ماشینی (سخت‌افزار + سیستم عامل) که ماشین مجازی جاوا را داشته باشد اجرا کرد. شعار اصلی زبان جاوا «یک بار بنویس، همه جا اجرا کن» (Write once, run anywhere) به این موضوع اشاره می‌کند که اصطلاحاً استقلال از بستر (Platform Independency) نامیده می‌شود. برای اجرای برنامه‌های جاوا، شما نیاز به نصب ماشین مجازی جاوا (Java Virtual Machine) دارید. برنامه‌های جاوا در فایل‌هایی با پسوند java ذخیره شده و پس از کامپایل تبدیل به کد ماشین مجازی جاوا می‌شوند. این کد اصظلاحاً بایت‌کد نامیده می‌شود. سپس ماشین مجازی جاوا این بایت‌کدها را به زبان ماشینی که بر روی آن نصب شده است تیدیل کرده و آن‌ها را اجرا می‌کند. فیلم آموزشی فوق مجموعه کلیپهای تهیه شده توسط جناب اقای مهندس کیانیان است که بی شک یکی از برترین اساتید کشور می باشند تهیه شده است.این کلیپها در کلاسهای تدریس ایشان فیلم برداری شده است این مجموعه با حجمی حدودا ۷۳۰ مگابایت تقدیم تمامی فارسی زبانان خواهد شد. شما می توانید این مجموعه آموزشی را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان فیلم آموزشی: مجموعه فیلم های آموزش جاوا –  Java از مهندس کیانیان به زبان فارسی

زبان آموزش: فارسی

حجم فایل: ۷۳۰ مگابایت

مجموعه فیلم های آموزش جاوا - Java از مهندس کیانیان به زبان فارسی

مجموعه فیلم های آموزش جاوا – Java از مهندس کیانیان به زبان فارسی

قابل توجه کاربران عزیز:

تذکر: بعضی وقتها شاهد آن هستیم که بسیاری از کاربران عزیز که فروشگاه اینترنتی دارند این مجموعه ها را رایگان از سایت ما دانلود و با قیمتهای بسیار بالا به فروش می رسانند. در اینجا متذکر می شویم کلیه این کلیپها متعلق به شخص جناب اقای مهندس کیانیان بوده و هرگونه سوء استفاده ی مالی از آن شرعا حرام است فقط جهت بالا بردن سطح علمی کشور و فارسی زبانان در سایت آغازه قرار داده ایم و نه چیز دیگر. و همچنین از مدیران سایتهای دیگر می خواهیم که به این نکته توجه نمایند و در صورت هرگونه کپی برداری لینک منبع را هم ذکر نمایند.

منبع فایل ها و مطلب انجمن علمی سایت دانشگاه شیخ بهایی می باشد.

ناشر: سایت آغازه

منبع: دانشنامه مرجع مهندسی ایران

تشکر از شما: مدیر سایت آغازه

قابل توجه کاربران شما می توانید این  مجموعه را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم در بسته های ۲۰۰ مگابایتی سرور اول:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت چهارم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک مستقیم در بسته های ۲۰۰ مگابایتی سرور دوم:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت سوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت چهارم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

نکته: فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso.هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند. و همچنین با استفاده از درایو مجازی، این فایل قابل اجرا خواهد بود. برای این منظور میتوانید از نرم افزار clone drive استفاده نمائید.

فیلم آموزشی زبان جاوا, فیلم آموزشی زبان برنامه نویسی جاوا, ماشین مجازی جاوا, Java, مهندس کیانیان, مجموعه فیلم های آموزش جاوا – Java, فیلم های آموزش جاوا, آموزش تصویری جاوا زبان فارسی, فیلم های آموزش جاوا – Java از مهندس کیانیان به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما