آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش JQuery دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی jQuery به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی jQuery به زبان فارسی

 کتاب آموزش برنامه نویسی jQuery به زبان فارسی . جی کوئری J-query یک کتابخانه بسیار مفید و کارآمد  برای جاوا اسکریپ می باشد. کتابی که پیش رویتان است کتابی کامل و جامع در زمینه Jquery می باشد و از ابتدا تا انتهای آن را به شما می آموزد. این کتاب شامل نه فصل  و ۴۷ صفحه می باشد و از برترین منابع خارجی در این زمینه ترجمه شده است و بصورت بسیار آسان jquery را یاد می دهد. پیش نیاز یادگیری این زبان زبانهای html و Java Script می باشد.

عنوان کتاب: کتاب آموزش برنامه نویسی jQuery به زبان فارسی

نویسنده: محسن منوریان

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۴۷

حجم فایل: ۵۰۰ کیلوبایت

 کتاب آموزش برنامه نویسی jQuery به زبان فارسی

کتاب آموزش برنامه نویسی jQuery به زبان فارسی

جی کوئری نرم‌افزار متن باز (open source) و رایگان است که تحت دو پروانه GPL و MIT منتشر می‌شود.دستور زبان جی کوئری به گونه‌ای طراحی شده که عمل هدایت یه پرونده را آسان تر کرده است، به اینصورت که می‌توان حرکات انیمیشین ایجاد کرد و از رویدادهای صفحه استفاده کند و بوسیله آن می‌توان نرم‌افزارهای مبتنی بر ای جکس را ایجاد کرده و آنها را توسعه داد.

ویژگی های اصلی jquery :قابلیت اجرا بر روی کلیه مرورگرهای رایج (مانند اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم،اپرا و…) ، قابلیت دستکاری و اعمال تغییرات در خصوصیات CSS ، متحرک سازی و قرار دادن افکت بر روی عناصر وب سایت ، کار با ای جکس… همگی موارد ذکر شده از jquery نشان از فوق العاده بودن زبان برنامه نویسی jquery می باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

پلینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (مدیافایر)

کتاب الکترونیک, آموزش jQuery, آموزش کدنویسی Jquery, آشنایی با Jquery, برنامه نویسی jquery, دانلود کتاب, دانلود کتاب های الکترونیکی, دانلود کتاب پی دی اف, دانلود کتاب آموزش Jquery, دانلود کتاب الکترونیکی, Jquery, دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی jQuery به زبان فارسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما